Bruksprovet flyttar

Jag gav ett kort svar på en enkel fråga från @Ramona, det finns ingen anledning för dig att skriva otrevliga inlägg till mig för det.
Det var inte menat som otrevligt men ser nu att det kan tolkas så och ber om ursäkt för det.
Du har flera gånger i den här tråden sagt att Flyinge är bättre men den enda orsaken du angett är att Flyinge inte är privatägt. Den orsaken känns, som jag sa i förra inlägget något långsökt, och det måste även finnas något annat som gör att du anser att just Flyinge är så förträffligt. Jag är faktiskt på riktigt rejält nyfiken på vad detta andra är.

Jag är lite besviken. Orsaken till flytten var att få ner kostnaden men hur mycket billigare blev det? En tusenlapp.
Jag tycker såklart det är rättvist att ha det längre norrut för de uppfödare som inte bor i skåne.

Liknande trådar

Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 748
Senast: vilde
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 122
Senast: Elo
·
Hundavel & Ras Såg precis att det från och med nästa år blir obligatoriskt att genomföra test av andningen på mops samt engelsk och fransk bulldogg...
2
Svar
37
· Visningar
3 315
Senast: AraSlei
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka