Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-Asa, vilken hingst har du mer fött upp? Ngn som går i år?
Läste precis att ovan nämnde ryttare ramlat av pga att sadeln börjat glida. Det kan ju inte kännas allt för roligt
Tror att Figge (4Given) var mest busig, men jag var inte på plats och såg dramat. Men det är ju roligt att man kan bidra med rubriker hälsar matte. (Tidigare hingsten var Zidane)
Sådärja - mitt mindre genomtänkta inlägg är borttaget av en moderator. TACK! Lovar ödmjukt att hålla mig till sakfrågor i framtiden och framför allt att inte slänga ur mig "fakta" innan jag dubbelkollat att vad jag tror jag minns stämmer överens med verkligheten.
Kul att det går så bra för Zidane i Frankrike, alltid roligt att höra om SWB-hästars utrikesframgångar! Kan inte du uppfödaren tipsa Ridsport om detta, de kanske skulle kunna skriva något om det?
Ok, får hoppas att han inte slog sig
Fast Zidane hade väl inte så märklig stam? 4given är ju mer udda i så fall, undrar som flera andra vad Donnerfly gör där?
Lite som Isac som var med förut, nu blev ju det uppenbart en bra individ, men det blir ju jättesvårt att avla på en sån häst, hur bra den än är.