Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk vad olika vi tycker Jag visar heller upp en kötbulle än lunchpåsen som ser ut som en vinthund.
Visst är det så! Och han kan ju säkert passa en hel del ston där ute! Men jag undrar ändå i hur stor utsträckning folk kommer använda honom.
Kl
Tittade inte så mkt på bruksprovet men såg de 4åriga gångartshingstarna både onsdag och torsdag och är duktigt förvånad över att både Edison och Lynch Badges släpptes igenom :O
Edison visade ingen trav what so ever och tippade bara fram och var spänd.
Lynch Badges verkade lite klurig i ridbarheten med testryttarna (framförallt den manlige) och jag har nog aldrig sett en häst som är så marktrång bak! Skruvade också väldigt mycket. Satte ner utsidan på bakhovarna och såg ut som om han skulle bryta kotlederna utåt när han belastade dom i skritt.....
Här är en bild på Gustav där han inte blåser upp sig så han ser inte lika maffig ut som på uppställningsbilden.
Någon skulle behöva banta en sisådär 100kg om det räcker är nog inte så stöddig i typen egentligen där under allt fläsket. Inser inte folk hur mkt det gör på sig att hästen är i rätt hull.
Tänk vad olika vi tycker Jag visar heller upp en kötbulle än lunchpåsen som ser ut som en vinthund.
Vinthund? Han är ju i jättefint hull. Hästar ska inte vara feta.
Jag har också väldigt svårt att förstå att Lunchpåsen kunde gå igenom. Som du beskriver såg han inte korrekt ut i sina ben ihop med att han passade i skritten. Särskilt inte i perspektiv till att Luxus inte släpptes igenom som fyraåring med argumentet att han passade. Liksom Don Dorn som började passa så fort man tog i tyglarna.
Ja de har jag sett och de har ju legat ute sen i fredags men vill ha poäng till kritiken .
Mia