Bruksläger 2011

HeddaVovven

Trådstartare
Är det någon som ska på något roligt läger i sommar eller höst?

Jag brukar alltid åka på två läger varje år, ett på våren och ett på hösten. I år blev det inget i våras eftersom jag inte varit hemma men i höst ska det bli av. Brukar alltid åka till Målilla men är lite sugen på att prova något nytt, eller varför inte åka på två olika? ;)

Är det någon som har tips på något roligt bruksläger, gärna i de södra delarna av Sverige? Jag tycker det är så himla kul att åka på läger. Man lär sig så himla mycket och så träffar man så mycket trevligt folk!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 153
Senast: MML
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 202
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 798
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
24 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka