Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar svara - men då svarar jag inte med namnet utan bara " hallå" eller liknande. Nu har jag jobbtelefon, så då svarar jag med firmanamnet ( skulle det vara någon försäljare upplyser jag att de kommit till ett företag )Ett antal gånger har jag blivit uppringd av hemliga nummer och oftast har det varit barn som busringt. Jag brukar i regel inte svara på hemligt nummer just av den anledningen. Men kanske borde jag svara när det ringer på mobilen från hemligt nummer? Brukar du svara när det ringer från hemligt nummer? Varför/varför inte?
Hos mej stor det dolt nummer oavsett om det är försäljare eller sjukhus. Hade just ett sånt samtal i veckan.Har inte läst hela tråden, men det är ju skillnad på dolt nummer och hemligt, väl? Jag svarar i princip aldrig om det ringer från ett nummer jag inte känner igen. Först kollar jag vem som ringt, och finns där då inget namn, men en lång lista av folk som anmält numret för försäljning etc, så blockar jag dem. Var det nåt viktigt hade de väl lämnat ett meddelande.
Dolt nummer däremot (eller blandar jag ihop titlarna nu?) är ju alltid polis, sjukhus eller liknande och då svarar jag genast.
Blockar man ett så ringer de från ett annat, liknande, med en ändrad siffra. Hur kan de ens ha så många telefonnummer???