J

_jes

Någon som ska till BRS i februari? Jag ska nänmligen dit och det skulle vara kul och få kontakt med någon innan man åker ner :)

Sv: Brs

hejhej
ska du ner och börja skolan vad ska du gå för kurs.? ska troligen börja i maj på 9 veckors kursen.
;)

jag har också sökt kursen som startar i maj. ska du åka till newmarket för intervju, eller har du löst det på annat sätt?

jag gick pa brs for ett par ar sedan, men jag bor o jobbar fortfarande i newmarket :p
hoppas du kommer trivas pa skolan, jag hade jattekul :)

Hej!
Jag ska åka ner på 4 veckors kursen som börjar 10 februari och slutar 7 mars (:

Hej!
Jag var på intervju i stockholm i december, så nu ska åka ner den 10 februari för att börja 4 veckors kursen (:

kul!

själv åker jag till newmarket 19/2 för intervju. börjar 26 maj, om jag kommer in vill säga:P

du får berätta allt om allt, så jag vet vad jag har att vänta mig^^

Liknande trådar

Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 701
Senast: Kajsalisa
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 284
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?