Sv: Brs 2009

Det var en vecka i början av sommaren, 10-16 juni eller något sånt :P

Jag är Ellinor! 08:an :angel:
Bor i Vaxholm alltså ganska nära Täby :D
Ingen av er som har vägarna förbi här snart då? Kanske till St Leger?
Skulle va kul å träffas innan :laugh:

Hej!
Tyvärr blir de inte St Leger. Vi åker till Tjeckien i morgon och kollar på dom stora hinder tävlingarna där =)
Men vi har nog planerat in att kanske åka t stockholm 14November. Den helgen..
Har du ridit mkt å så? Ridit några löp?

BRS, here we come :) Känslan av att boka en enkelbiljett till Newmarket är inte helt fel!

Royal_ascot, har du facebook/msn/e-mail eller något dylikt? Vore ju kul att ha lite kontakt innan vi åker. Tror att flera av oss "Göteborgare" ska till Täby 4-5/11 samt 14-16/11, vi kanske kan ta en fika eller något?

Såg förresten att du hade en bild på Zuccini, har du varit hos McLaren och ridit?

Amie

Ja jag brukar va där och rida. Har inte blivit så mkt i sommar tyvärr har varit sjuk mkt och så :(
Ja Zucchini är min prinsessa, rider alltid henne när jag är där :love:
Skickar ett pm men min mail.
Vi kan ju satsa på å ses när ni kommer hit upp då, jag känner mig lite ensam härifrån eftersom ni andra kommer från västkusten :D

Nu är jag jättenyfiken, vem är Emil Langs flickvän? Hörde av en kompis att hans kompis flickvän kom in på Brs, så nu är jag jättenyfiken vem av er det är (;

Haha, okay :p

Näe, jag hade en kompis (som förövrigt är i Finland och gör lumpen nu) som nämde att hans kompis tjej också skulle dit (sådär lagom krångligt :P) Jonatan Svensson heter han (min kompis alltså) :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 229
Senast: Åsa A
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 548
Senast: Liten
·
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Ekonomi & Juridik Hej, kloka hästmänniskor! Jag skulle behöva lite input i ett ärende. Skall försöka fatta mig hyfsat kort. Min syster ryckte in i...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
13 632
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar