Brist på kläder knäcker.

Sv: Brist på kläder knäcker.

När man vill ha nåt finns det aldrig :)

jag hade gjort som min kille brukar göra, hitta en butik som verkligen tilltalar honom på utsidan. Gå in och få hjälp av expediten. De vill sälja och hjälper dig gärna! Ännu mer om det är en liten privatägd butik.

Finns visst, var precis inne och kollade. :D Har du verkligen kollat JOY på nätet?

Jag vill ha stilrena kläder utan krusiduller. Ah, jag kan inte förklara.

Know:D
Men det finns en rolig mindre affär i Karlstad, som ligger på samma gata som nya peking som har väldigt trevlig personal och tunikor, vet du vad den heter?
Kan vara något som är värt att titta i för TS

Okej, jag förstår. Då har du inte samma lite bohemiska smak som jag, vilket var det första jag tänkte mig när du nämnde tunika. ;) Men Zalando då? Dom har ju precis hur mycket som helst i olika stilar och prisklasser.

Stickade klänningar skulle fungera bra men ingen av dom tre.

Skäms för att jag är så kräsen men vill ha lite rakare modell. Gillar inte kläder som markerar baken. Härlig färg på den.

Ge dig in och kolla på Bonprix då, finns massor i samma stil. :) Jag kollade bara på långärmade klänningar just nu, men det finns massa olika kategorier!

Kollar runt. Tyvärr fanns den inte i grön eller någon annan lite färgstarkare färg.

TS: En liten varning är på sin plats: Tänk på att det är väldigt svårt att återge färger på ett korrekt sätt, färgåtergivningen beror på kvalitet och inställning på datorskärmen. En liten laptop är vanligtvis riktigt dålig på att återge färger. Färgen ska helst upplevas i verkligheten. Det mänskliga ögat är dessutom mest känsligt i grönt så det är ännu svårare att återge korrekt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka