Brio Zento...

Gumman

Trådstartare
Funderar på att köpa in bilbarnstolen Brio Zento som är godkänd från 0-25kg. Är det någon som har erfarenheter av den stolen. Vi kör Chrysler Voyager och känner att vi måste ha en rejälare stol till barnet.
 
Sv: Brio Zento...

Vi har den till våran dotter! Vi tycker den är bra och är jättenöjda med den: dottern sitter mkt bra och stolen känns mkt säker.

Jag skulle dock inte rekomendera den till allt för små barn då viloläget är väldigt upprätt. Om sätet där stolen ska sitta är lutande (som det var på våran gamla nissan) så blir det inte heller så bra, det förtar lutningen som viloläget ska ge, och barnet måste sitta helt rakt. Den tar relativt mkt plats och är inte jättesmidig att flytta heller.

I mitt tycke en jättebra stol OM man har en rymlig bil med vågräta säten samt ett lite större barn. (Våran dotter var 9-10mån, det gick fint!)
 
Sv: Brio Zento...

Tror du den passar Chrysler Voyager? Det är en minivan med kaptensstolar och soffa...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Så. Det lutar åt att jag trots allt kommer behöva köpa bil igen. Inte bums. Men inom inte allt för avlägsen framtid. Av alla tänkbara...
2
Svar
28
· Visningar
2 501
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 423
Senast: Wille
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 407
Senast: hundtant
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Sortera plast?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Kamera i stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp