BRIO eller EMMALJUNGA?

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

LAPTOP

Vilken barnvagn var ni mest nöjd med? Har ni dålig erfarenhet av ngn av dem ?
Står i valet o kvalet mellan EL duo edge eller Brio Duovagn.
VAd är era erfarenheter av resp vagnar?
 
Sv: BRIO eller EMMALJUNGA?

Vilken barnvagn var ni mest nöjd med? Har ni dålig erfarenhet av ngn av dem ?
Står i valet o kvalet mellan EL duo edge eller Brio Duovagn.
VAd är era erfarenheter av resp vagnar?

Emmaljunga!!! Jag har haft båda men gillar emmaljungas bäst. Dessutom är brios färger så fula:crazy: Brio är dessutom inte lika hållbara och för mig känns de itne lika stabila som emmaljunga, men det är nog individuellt.
 
Sv: BRIO eller EMMALJUNGA?

Brios färger? Vi har en helsvart (till salu ;) ). Tycker det är snyggast.

Gillar Brio bäst eftersom det var bättre gung i vagnen.
 
Sv: BRIO eller EMMALJUNGA?

Jag gillar Emmaljunga bäst. Tycker den är stadig och stabil, mer lättkörd och lättare att fälla och baxa in i bilen. Dessutom tycker jag att de är snyggare också.
Köpte en Brio sulky på rea och är jättemissnöjd. Ångrar att jag inte la några hundarlappar till och köpte en Emmaljunga.
 
Sv: BRIO eller EMMALJUNGA?

Vi har en Brio och är jättenöjda med den. Bra kvalité (sonens tre kusiner har haft den innan så den är välanvänd) och lätt att manövrera. Dessutom verkar den skön att åka i, den är så mjuk och följsam i fjädringen.
 
Sv: BRIO eller EMMALJUNGA?

det blir en brio, har kollat en gång till nu o fastnade för brios duo. Gillar gunget o kan tänka mig att om man ska ut mkt på grusvägar o likn ojämn terräng så är det nog skönare med gunget..:smirk:
Tack för era svar.

O du som svarade AFtonbladet eller expressen... har du inget bättre att skriva så är det bättre att låta bli.:D
 
Sv: BRIO eller EMMALJUNGA?

Min syrra som bor ute på landet skulle köpa barnvagn och bestämde sig för en brio duo av delvis samma anledning som du + att hon tyckte den var snygg (grå/röd).
Hon fick nu för några veckor sedan och är kanonnöjd med barnvagnen!
 
Sv: BRIO eller EMMALJUNGA?

Jag har en svart/grå Brio och den är som en dröm att köra, men då jämför jag också med vår gamla Knorr Nizza, som var som en traktor..
Det enda jag saknar på vår Brio är en större suflett och stadigare fotdel (den man kan sänka och ha vågrätt). Som det är nu så ramlar den ner så fort man kör på ett lite guppigt underlag. Det problemet hade vi aldrig med Knorren tex. Kanske det skiljer sig mellan modellerna också men de Brio jag har sett har likadan lösning för fotstödet som vår vagn har.
Sen skulle det vara trevligt med lite mer fickor på vagnen.
 
Sv: BRIO eller EMMALJUNGA?

*kl*

Vi håller på för fullt och kikar på barnvagn. Just nu är Emmaljunga mest på plussidan då jag fått för mig att Brio vagnen är mycket tyngre.
 
Sv: BRIO eller EMMALJUNGA?

Det är ju så olika hur man tycker och känner!

Vissa tycker att Emmaljungan är för hård och stum i fjädringen medan andra tycker att Brion är för mjuk och sladdrig...:bump:

Har erfarenhet av båda sorterna och tycker personligen att Emmaljungan är överlägset bäst, både o utseende och framförallt kvalité:rofl: :rofl: (iofs är det ett par- tre år sen jag köpte den senaste så allt har väl förbättrat sig, ja, på bägge vagnarna, utgår jag ifrån)

Men som sagt... smaken är delad och en bekant till mig skulle aldrig för sitt liv byta sin Brio mot en Emman;) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är 33 år, har en jättefin pojkvän sedan 9 månader och en stabil livssituation i övrigt. Jag har en stark barnlängtan och trots den...
Svar
16
· Visningar
2 788
Senast: Milosari
·
Fordon Jag står i valet och kvalet om att köpa ny bil och undrar lite vilken som är det bästa köpet. Jag ska bilen som vardagsbil och köra...
2
Svar
37
· Visningar
6 877
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 511
Skola & Jobb Jag står inför den spännande och inte så lite skrämmande utmaningen att hitta ett nytt jobb, då jag blir arbetslös inom några månader...
Svar
13
· Visningar
1 581
Senast: nowayout
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp