Briars och Okeanos syskon

Mabuse

Trådstartare
Bade Briar och Okeanos har väl en massa helsyskon. Är det nagon som vet vad det har blivit av dem, är det nagon av dem har tävlats, exempelvis?

Sv: Briars och Okeanos syskon

Där finns ju en del syskon till dem.
Undan samma mamma som Briar finns bl a Athena och Chimaria som bägge har placeringar upp till medelsvår hoppning innan de gick in i avelsboxen.
Undan samma mamma som Okenaos finns Brisis som har placeringar upp till medelsvår dressyr.
Tävlingsresultaten gäller fram t o m 2006 så det kan finnas fler idag.

korrogerat meddelande.

Senast ändrad av en moderator:

Jag har sett en helbror till Briar ute på tävlingsbanorna för ett par år sen, den gick MsvA dressyr då.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 578
Senast: ildiko
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 357
Senast: malumbub
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 291
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 992
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka