Breeder's Trophy vinnare sökes

bright_sara

Trådstartare
Var hittar man BT vinnare i fälttävlan tidigare än 2002? Jag letar efter ett sto som är släkt med Lilla Damen, troligen e. Bellini. Någon som vet ngt?

Sv: Breeder's Trophy vinnare sökes

Tack, jag har kollat där, men hittar inte BT resultat. Jag vet att just detta sto vunnit BT och är släkt med ovannämda häst, men inte riktigt hur.. Tyvärr hittar man bara BT resultat from 2002 på Swedehorse hemsida och detta är längre tillbaka.

Tack, jag har kollat där, men hittar inte BT resultat. Jag vet att just detta sto vunnit BT och är släkt med ovannämda häst, men inte riktigt hur.. Tyvärr hittar man bara BT resultat from 2002 på Swedehorse hemsida och detta är längre tillbaka.

maila tidningen Ridsport och fråga. Vet att det hade en lista och återblick för inte så länge sedan.

1992 vann Point efter Swift, undan Lilla Damen, Breeders för 5-åringar, kan det vara honom du söker?

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 834
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka