Breeders/Swede Horse Championaten!

@Charlotte1975 Jag tyckte Franklin var helt magisk på Falsterbo också. Kanske inte helt gillar ridningen från Helgstrands manliga beridare, men Franklin hade en sådan aura om sig. Finaste Ampere-avkomman jag personligen sett hittils.
Synd att det nog inte blir tal om bruksprov för Valerian, jag hade ju i alla fall varit väldigt angelägen om att betäcka med honom.
Franklin är en av få hästar som gett mig gåshud. Fantastiskt fin häst helt i min smak. Står högt på min lista om jag ska betäcka. Varför kommer Valerian inte gå bruks?

Lite film på Fireball Machol. Såg fantastisk välriden ut. Är överlag så imponerad av dessa unga hästar som sköter sig så bra.

 
Franklin är en av få hästar som gett mig gåshud. Fantastiskt fin häst helt i min smak. Står högt på min lista om jag ska betäcka. Varför kommer Valerian inte gå bruks?

Lite film på Fireball Machol. Såg fantastisk välriden ut. Är överlag så imponerad av dessa unga hästar som sköter sig så bra.


Man ska ju aldrig säga "aldrig" men han är nog köpt som tävlingshäst med tanke på ägaren. Och de behöver nog inte ha honom i avel alls, om inte för välgörenhets skull. Men vem vet, framtiden är outsagd...
 
Franklin är en av få hästar som gett mig gåshud. Fantastiskt fin häst helt i min smak. Står högt på min lista om jag ska betäcka. Varför kommer Valerian inte gå bruks?

Lite film på Fireball Machol. Såg fantastisk välriden ut. Är överlag så imponerad av dessa unga hästar som sköter sig så bra.


Så kul med filmer så man kan se dem igen! Fireball var en häst jag skulle vilja ha i mitt stall, som amatör som uppskattar lite nervstyrka, känslighet ochutvecklingsbar gång. Patrik sa att han kanske inte var så flashig men det tyckte jag han var, ville ta med honom hem direkt :love:
 
Man ska ju aldrig säga "aldrig" men han är nog köpt som tävlingshäst med tanke på ägaren. Och de behöver nog inte ha honom i avel alls, om inte för välgörenhets skull. Men vem vet, framtiden är outsagd...

Den ska skäras vad jag har förstått det som! Om det ens är rätt häst jag tänker på .. har lite svårt att känna igen dressyrhästarna vid namn och utseende. :o
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 713
Senast: Roheryn
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 975
Senast: fio
·
Avel Vet inte om vi brukar ha en Championatstråd här på Avel, men det tycker jag nog att vi borde :D Vilka ska dit och vilka dagar? Någon...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 406
Senast: WBanna
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 728
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Kattbilder #9
  • Igelkott

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp