Breeders FT-fråga

S

Sunnyann

Jag har et SWBsto som er född i sverige, men jeg har köpt henne här i Norge.
Hon är tilmäldt breeders i Sverige, och min plan är att rida henne i svensk breeders själv om vi bor och trenar i Norge. Hur går man fram? Vet ju om kvalen och det där, men annars.. "Pappersarbete" osv?

Sv: Breeders FT-fråga

Gå in på www.swedehorse.com så kan du läsa om alla regler. Du måste ju betala in för breeders certifikatet innan du kan tillgodoräkna dig nåt FT-kval. Sen lämnar du bara in certet för underskrift när du kvalat på nån tävling.

Lycka till!:banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 586
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 401
Senast: Linda_A
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 914
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund