Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner du någon annan som känner personen i fråga som i sin tur kan ge dig numret?Akut behov av att få tag i en persons telefonnummer, hittar inget på vanliga Eniro och liknande där numret är dolt, har själv inte Facebook eller liknande, hur gör jag?
Fast inte om det är dolt? Men ibland kan nummer som inte syns på hitta och Eniro synas på ratsit. Men då borde du kunna se det även utan att reggaKan jag komma åt telefonnummer via ratsit om jag registrerar mig där?
Just därför. Förtydligar; har du anledning att misstänka att det är fara för liv så skall du kontakta polis.vet inte var personen jag söker befinner sig
Men vad är det för nummer du ringer dåFinns ingen möjlighet, vet inte var personen jag söker befinner sig, hen svarar inte när jag ringer och skulle hört av sig för två timmar sen.
Idag finns det sjuttiofjorton app-sätt att ringa till någon utan att ha ett specifikt nummer att slå. Men om internetvägen inte funkar så kan man behöva ett nummer för att nå personen.Men vad är det för nummer du ringer då?
Fast om man inte har messenger som är väl ett av få ställen att ringa på utan att nummer behövs, vad är det mer för appar man kan ringa på utan att registrera ett telefonnr? Gratis kan man ju ringa via många appar men dom flesta kräver ju att nummer registreras.Idag finns det sjuttiofjorton app-sätt att ringa till någon utan att ha ett specifikt nummer att slå. Men om internetvägen inte funkar så kan man behöva ett nummer för att nå personen.
Vet du namnet på personen och det är kris så räcker det med det för att anmäla till polisen om det känns som att det är någon fara på g. Dom kan efterlysa personen då, behövs inget telefonnr för det.Finns ingen möjlighet, vet inte var personen jag söker befinner sig, hen svarar inte när jag ringer och skulle hört av sig för två timmar sen.
Finns väl hur många som helst där enbart mailadress är kopplad utan att nummer anges.Fast om man inte har messenger som är väl ett av få ställen att ringa på utan att nummer behövs, vad är det mer för appar man kan ringa på utan att registrera ett telefonnr? Gratis kan man ju ringa via många appar men dom flesta kräver ju att nummer registreras.
Dom har jag missat isåfall. Dom utan att man behöver regga ett nummer kan man ju alltid chatta i men ringa har jag inte stött på många appar som tillåter utan något nummer.Finns väl hur många som helst där enbart mailadress är kopplad utan att nummer anges.
Fast vad är egentligen den rent praktiska skillnaden mellan om man försöker ringa en person på ett telefonnummer eller via skype/messenger/något annat? Det är väl ändå samma telefon som det ringer iNumret behöver inte vara synligt för andra, i tex skype kan du välja att ha ett online-nummer, du kan lägga till folk ur din epostadressbok och ringa upp folk i de allra flesta appar utan att ha ett n u m m e r.
Om man inte har internetuppkoppling är det svårt att ringa (eller ta emot samtal) någon man inte har ett fysiskt nummer att ringa till.Fast vad är egentligen den rent praktiska skillnaden mellan om man försöker ringa en person på ett telefonnummer eller via skype/messenger/något annat? Det är väl ändå samma telefon som det ringer i?