Bråttom att hitta nummer

Om man inte har internetuppkoppling är det svårt att ringa (eller ta emot samtal) någon man inte har ett fysiskt nummer att ringa till.

Fast nu skrev ju ts att personen inte svarade, så då kan man ju logiskt anta att signaler gick fram och att personens därmed tfn ringde.

Om man inte har internetuppkoppling är det svårt att ringa (eller ta emot samtal) någon man inte har ett fysiskt nummer att ringa till.
Varför skulle man inte ha en internetuppkoppling? Om man inte har såpass dålig täckning på telefonen går det ju förmodligen inte att ta emot samtal heller, tänker jag.

Varför skulle man inte ha en internetuppkoppling? Om man inte har såpass dålig täckning på telefonen går det ju förmodligen inte att ta emot samtal heller, tänker jag.

Lite tröttsam diskussion nu känner jag, men varför skulle man inte ha internetuppkoppling? Tja, jag kan nog tänka mig många orsaker, alla har inte internet tillgängligt alltid. Somliga är bara tillgängliga över wifi, somliga får slut på datamängd, somliga är utom täckning för internet - vad vet jag? Fråga TS.

Allt har löst sig tack och lov, ett förtydligande till samtliga eftersom jag formulerade mig luddigt i all stress så försökte jag nå personen, signalerna gick fram sen gick mobilsvaret igång. Det var hens anhöriga jag försökte få tag på som alla olyckligt nog hade dolda nummer. Nu ska personen det gällde få både två och tre avhyvlingar och jag ska utöka min telefonbok med fler nummer om det mot all förmodan skulle hända igen. Tack alla för era svar och engagemang :heart Nu ska jag sova och ta igen mig och andas ut..

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 926
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka