Hönor kan också göra det! Och lador!Det är minsann inte bara män som bakar kladdkaka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hönor kan också göra det! Och lador!Det är minsann inte bara män som bakar kladdkaka!
Och så måste jag bara ösa ur mig det här:
Dessa många trådar på buke om relationsproblem, kärleksproblem, knullproblem o.s.v., alltså, hur många av de här trådarna innehåller egentligen ett problem?
Jisses!
1. man pratar med varandra
2. man pratar med varandra
3. man pratar med varandra.
Det får vänta tills jag inte har ont i huvudet längre, det skakade om min hjärna att göraTillägger:
4. Man skriver en dikt om det
Jävla henfeministDet är minsann inte bara män som bakar kladdkaka!
Det får vänta tills jag inte har ont i huvudet längre, det skakade om min hjärna att göra
Förresten är jag lika poetiskt som ett ålahue!
Jävla henfeminist
Modifiering av mandalakis mästerverk:
En kåt liten kille på nätet
Sa: Vore det kanske förmätet
Om jag ville knulla
med dig lilla Ulla
Du behöver kuk så att du förstår din plats, frigida feministfitta!
Ja, ålhuvud, men jag glömde mig och föll tillbaka på skånskan där... det har dessutom dubbel betydelse på skånska.Antar att vi pratar om ett ålhuvud?!
Plus att ålar kanske är jättepoetiska men har svårt att få fram det för att det är svårt för dem att använda ett tangentbord! Dessutom tror jag nog det är svårt med uppkopplingen när man bor nere i en brunn (http://sv.wikipedia.org/wiki/Branteviksålen).
Hening...Heninist!
Modifiering av mandalakis mästerverk:
Om jag ville knulla
med dig lilla Ulla
Hahahahaha, jag lol:ade på riktigt! Tur att man har eget kontor...Modifiering av mandalakis mästerverk:
Om jag ville knulla
med dig lilla Ulla
Remix!!Plagiat
Mankell?!Hening...
Nja, hening, inte Henning Jag tror gubben vill ha sitt namn med nMankell?!
Jag visade Bläckis limerick (i original) för min kollega. Hennes respons var: "Det finns så mycket konstiga människor på nätet alltså."
Jag ska rulla bullar, med din killes kavel.