Bra tvbänk.

astronaut

Trådstartare
Jag letar efter en bra tvbänk som tål mkt. Min tv väger runt 40-50 kg och alla jag kollat på tål mestadels 13 kg. Den är 49cm "djup" också. Det spelar ingen roll om det är ett platt bord heller. Dock så ska det få plats för en video/dvd och en vanlig dvd med surroundljud (hur det nu stavas?).

Någon som har en idé om vart man kan kolla, har kollat på IKEA, men verkade inte finna något som passar in på det jag behöver. Helst under 2000lappen, färg spelar ingen roll för min del heller.

Sv: Bra tvbänk.

IKEA har en tv-bänk som heter Liatorp, kostar 2195 kr och tål upp till 100 kg. Har en själv och är mycket nöjd. :)

Sv: Bra tvbänk.

Tack allihopa för tipsen, kolla runt lite på blocket o såg en tvbänk m. tillhörande bokhylla. Ska åka iväg o köpa den imorgon =)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
Hundhälsa Har läst runt lite och det verkar som det vanligaste är att man byter från valpfoder till vuxenfoder kring året, eller "när hunden vuxit...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 910
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
Hemmet Letar efter en hyfsat stor spegel typ 50-60x120 eller något sånt, helkropp iaf. Men, den får inte vara för tung så ingen antik...
Svar
14
· Visningar
2 134
Senast: A_NN_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka