Bra saxar!

MrsScabtree

Trådstartare
Nu vill jag ha in lite tips på bra effileringssaxar!
Jag klipper ju min westie och skulle behöva en ny riktigt bra sax som både håller och ger fint resultat.
In med förslag i alla prisklasser!

Sv: Bra saxar!

jag är kalas nöjd med min Soligen-sax. Har två cockrar som trimmas ganska ofta med den och jag misshandlar nog saxen lite mer än nödvändigt (tvättar inte ur pälsen varje gång innan jag klipper osv.) Jag har en jaguar-sax också men tycker den är för tjock så jag använder den andra mest faktiskt.

Sv: Bra saxar!

En inte allt för dyr och väldigt bra effileringssax är härmois enkel-effileringssax. Min har hållit i snart 10 år och det är ju måååånga hundar som klippts med den på trimmet ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 451
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 363
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V