Bra klippmaskin!

fjolltroll

Trådstartare
Min håller på att ge upp totalt. Den har väl aldrig varit jättebra heller iofs.
Vilken är den bästa? Och vad kostar den på ett ungefär?

Sv: Bra klippmaskin!

Jag har en oster A5, som jag haft i 8 år nu och den fungerar alldeles utmärkt fortfarande. Pris: 1975:- Inkl. 10:ans skär, vilket är det skär du ska ha till dina hundar :)

Gnist skrev:
Jag har en oster A5, som jag haft i 8 år nu och den fungerar alldeles utmärkt fortfarande. Pris: 1975:- Inkl. 10:ans skär, vilket är det skär du ska ha till dina hundar :)

Tackar! Hoppades på ett svar just från dig:)
Det är noterat. Nu ska här shoppas:D
Har en djurbutik i stan som har 20-50% rabatt på hela sortimentet till hund idag. Där måste ju klippmaskiner ingå. Hoppas jag iaf.

Gnist skrev:
:o :o

Vilken tur att jag var morgonspigg idag då ;)

Ja visst var det:)

Själv brukar jag inte vara så pigg på morgonen direkt. Men med en liten valp i huset så har man ju inte så mycket att välja på.
Kl 4 i morse väckte han mig och ville ut och skita. Sen var han pigg som tusan efter det. Matte var mindre pigg däremot.

:rofl: visst är det underbart :love:

Min yngsta (3½ månaders röda trollet) vaknar inte förrän kl 07:00 - 07:30 nu för tiden :D

Gnist skrev:
:rofl: visst är det underbart :love:

Min yngsta (3½ månaders röda trollet) vaknar inte förrän kl 07:00 - 07:30 nu för tiden :D

Ja det är underbart:devil: 4 på morgonen är verkligen min bästa tid på dygnet.
Han brukar annars sova till 6 halv 7. Men vad gör man när man är skitnödig. Fast det gör ju inte så mycket ändå. Hellre att han säger till att han vill ut än att han skiter inne.
Han är duktig min lilla skit:love: Med tanke på att han bara är 9 veckor och bara har varit här i en vecka.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
983
Senast: Niyama
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 711
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka