Bra handskar på Ullared??

Hundbloggerskan

Trådstartare
Jag ska till Ullared på söndag och är i behov av två par SUPERBRA handskar. Jag behöver ett par att ha till vintern och ett par till sommaren när jag går ut med hunden, jag vill ha ridhandskar då jag annars glider på kopplet. De kommer även användas de få gånger jag faktiskt rider.
Jag vill ha ett par som knappt märks till sommaren och de till vintern kommer ju såklart märkas men så lite som möjligt. Inga knölar vid fingertopparna eller så. De ska inte heller ta en halvtimme att ta på sig.
Någon som vet om de har några? Vet ni om de har några från Roeckl också? Tvivlar på det men skulle vilja ha sådana, provade ett par på Falsterbo fast hade inte tillräckligt med pengar då..

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 863
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 250
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 646
Senast: Dopy
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 963
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Textilåtervinning
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur