Bra babyaffär i Stockholm

Apollo

Trådstartare
Vilken affär är bäst att handla i? Bra utbud etc. Ska bli farmor i mars och de önskar sig presentkort att handla grejer för. Men då det var ett tag sen man handlade sånt så har det säkert dykt upp nya aktörer på marknaden.
Vad rekommenderar ni?

Vilken affär är bäst att handla i? Bra utbud etc. Ska bli farmor i mars och de önskar sig presentkort att handla grejer för. Men då det var ett tag sen man handlade sånt så har det säkert dykt upp nya aktörer på marknaden.
Vad rekommenderar ni?

Babyshop har en hel del kul:)

Lekmer i barkaby brukar jag kolla in, de har en outlet i affären och ibland hittar jag bra fynd där. Big Baby är bra med, de har prisgaranti, dvs om en sak är billigare i en annan affär så får man köpa det på big baby till det billigare priset :)

Måste det vara fysisk butik? Tycker utbudet lätt blir begränsat där.
Fast lekmer och babyshop har ju iof båda delarna, kanske big baby också?

Lekmer i Barkarby har alltid varit kaosig när jag varit där, trångt och oförutsägbart sortiment. Vagnarna står typ staplade på varandra och personalen har ingen tid att hjälpa. Då är Babyproffsen i Barkarby betydligt bättre. De har hjälpt oss med både vagnar och bilbarnstolar, till och med gått med oss ut till bilen och provmonterat olika stolar.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 698
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 962
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 143
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar