Botkyrka 10-11/9

PrinceFair

Trådstartare
Vilka kommer till oss och tävlar?

Själv rider jag * och är även med i DM för stockholm.

Så avslöja er nu alla som kommer, så vi kan träffas där :bump:

Sv: Botkyrka 10-11/9

Jag ska åka ääända ner till Botkyrka (tar väl hela 50 min) och rida Sunes andra debutant. :banana:

jag kommer, vilket du aaabsolut inte visste om :angel: :p (rider samma klass som PrinceFair för er som inte vet)

Ni kan väl avslöja vilka hästar ni rider så kanske jag kan få med er på bild när jag är där och fotar? Jag är högst amatörmässig men kan lyckas knäppa någon bra bild ibland...

Är Botkyrkas *-stjärniga bana lätt?
Var hos Ekenryttarna senast och upplevde bana som ganska lätt.
Vad tyckte ni?

Jolie_Madame skrev:
Jag ska troligtvis dit som åskådare. Heja på tvilling (alias Murray) :P
Kommer du med? :eek: :) :banana:
Hur mår du nu?
Det är fler som ska med o heja o en viss person till, vi kan ta det någon annan gång ;)

draken skrev:
Är Botkyrkas *-stjärniga bana lätt?
Var hos Ekenryttarna senast och upplevde bana som ganska lätt.
Vad tyckte ni?
Nja, den är väl ganska normalsvår för att vara *......Ekenryttarnas var ju väldigt lätt (jag tycker den var i klass med mantorps lättklassbana, alltså nånstans mellan lätt och *) och hindrena var inte så höga där, så botkyrkas är väl lite större iaf

PrinceFair kom 4:a i DM:et, o tror precis utanför placering. Jag låg trea efter dr. och hopp, men gick omkull på brunnen, helt mitt fel eftersom vi kom alldeles för fort. Han var fin innan iaf, men ja, känns lite jobbigt. (har jättedåligt samvete), men det är väl sånt som händer, lär mig till nästa gång eftersom det är min erfarenhet som brister.

Kul! Grattis gamla agda :banana:
Det är som du säger, sånt händer iblaand, huvudsaken är att ingen blev skadad och att man lär sig något av det. lycka till nästa gång!

:bow: Tack alla!

ja idag var han alldeles suverän, inte en tveksamhet nånstans :) var lite orolig för coffin, men efter ett litet pet m spöet på bogen och massor med skänkel så gick det helt perfekt där åxå! :bump:

blev första utanför plac....synd att man klantade sig i hoppningen igår, men det är sånt man lär sig av :)

återkommer senare ikväll med lite bilder hoppas jag!

Kan slänga in några bilder på mig innan PrinceFairs kommer :angel: ;)
Det är älskade Jolie_Madame som agerat fotograf på ridbilderna.
Som tur var hade alla i klassen likadana skrämmande nummerlapps-färg.
1.jpg

18.jpg

27.jpg

47.jpg

Sen fotade jag sigge när mamma broddade av. Första gången han inte visar ögonvitorna när han ser en kamera :angel: ;)
17.jpg

(klicka för större)

Senast ändrad:

Min ponny Dimmans Eros var med och tävlade, han placerade sig trea i klass 3D. Någon som tog bilder på honom? :)

Hlsn Helena

tyvärr hann jag inte ta några bilder på honom, var ju lite funktionär åxå.....men han är väldigt väldigt fin :love: och var ganska hingstig på prisutdelningen :D

Foton på ett flertal av ekipagen från söndagens terräng kommer så snart dom har blivit iordning gjorda att finnas till beskådan på
http://hem.bredband.net/marilyn

Nu finns där bilder från förra årets tävlingar så in och kika lite på dom, vet ja.

Nu kommer mina bilder :D

mamma fick leka fotograf och var inte riktigt vän med kameran, så det blev inte världens bästa kvalitet...

Botkyrka05-1.jpg

Botkyrka05-2.jpg

Botkyrka05-3.jpg

Botkyrka05-4.jpg

Botkyrka05-5.jpg

och så här kul är det med prisutdelning tycker pålle :cool:
Botkyrka05-6.jpg

åsså ärevarvet, här trodde han visst att han kanske skulle få gå en terrängrunda till om han gasade extra mycket :p
Botkyrka05-7.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
786
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 226
Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 442
Senast: SiZo
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 120
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar