Älskade den!Igen - Samson och Sally.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskade den!Igen - Samson och Sally.
Vet PRECIS vilken film du menar. Ska klura om jag kommer på vad den kan heta.Jag har sökt en bok i evigheter som jag läste ofta som barn. Det är en flicka som bor i ett hus där grannträdgården är helt förfallen och igenväxt. Genom att passera en häck eller portal av något slags förs hon tillbaka i tiden och då blir vän med en annan flicka. Det är nåt med någon rosenträdgård och att hon skrapar mossa av f också. Det är inte Den hemlighetsfulla trädgården men är ganska lik. Vore så tacksam om denna usla beskrivning ändå skulle leda någonstans. =)
Såg det nu, när jag bara kollade på omslaget såg den inte alls ut som jag mindes filmen, men kollade på youtube och det var den!Igen - Samson och Sally.
Funderar på om det kan ha varit ett avsnitt av Kalla Kårar?Ibland tänker jag på en amerikansk serie om en flicka som kunde smälta och bli till en pöl för att ta sig igenom låsta dörrar.
Till vilken nytta? Ingen aning.
Det var hightec som fan iaf på 90 talet.
Jag hittade den inte på Johnny Depps filmlista.When you’re strange, om du skulle vilja se den igen!
Han gör berättarrösten, den kom upp när man googlade och det står med på imdb:Jag hittade den inte på Johnny Depps filmlista.
Ibland tänker jag på en amerikansk serie om en flicka som kunde smälta och bli till en pöl för att ta sig igenom låsta dörrar.
Till vilken nytta? Ingen aning.
Det var hightec som fan iaf på 90 talet.
En cell-sam historia.
Men gud, helt otroligt att jag ska finna svar på en fråga som retat mig i flera år! Såg filmversionen av denna när jag var yngre men har aldrig lyckats hitta den igen. Hajade till när beskrivningen påminde så mycket om mina minnen om filmen. Var beredd på att tro att jag måste drömt den, men icke! Äntligen!Allrakäraste syster?
Jag också! ”Kaskeloternas sång” tror jag den hetteÄnnu en med ”inte en film men…”
Minns att jag läste en bok mååånga gånger under lågstadiet, om en kaskelot-unge som kommer bort från sin mamma och flock
Kan det vara denna? Den hade jag själv på VHS när jag var barn Paddorna var lite läskiga minns jag.Som barn hade jag en film om Tummelisa på VHS som jag tyckte var både läskig och fin på samma gång. Jag har flyktiga minnen av olika scener och hur själva teckningstekniken såg ut men jag har aldrig lyckats hitta just den versionen sen dess. Inget av det jag hittar när jag söker matchar det jag minns.
Nä tyvärr inte.Kan det vara denna? Den hade jag själv på VHS när jag var barn Paddorna var lite läskiga minns jag.
Visa bifogad fil 132125
Buke levererar... som vanligtMen gud, helt otroligt att jag ska finna svar på en fråga som retat mig i flera år! Såg filmversionen av denna när jag var yngre men har aldrig lyckats hitta den igen. Hajade till när beskrivningen påminde så mycket om mina minnen om filmen. Var beredd på att tro att jag måste drömt den, men icke! Äntligen!