Matchade med en kille på tinder och vi klickade direkt. Vi började hänga i princip dagligen i en månads tid, han träffade min familj och mina vänner och vi gjorde typ allt ihop. Men, han sa direkt att han nyligen blivit dumpad av en tjej han verkligen var kär i. Det jag fick veta sen att det var 2 dagar innan vi träffades. Jag tänkte ok vi kan väll bara hänga men så småningom började jag få känslor för honom. Han sa ofta han tyckte han tyckte om mig osv men han sa hela tiden till mig bli nu inte kär i mig. Han mår dåligt i perioder och har varit med tjejer som behandlat honom dåligt. Jag har verkligen gjort allt för honom. I helgen sa han rakt ut att han bara vill vi ska vara vänner att han har sagt från början att han inte är redo för något, utan han måste hitta sig själv då han alltid hoppat från tjej till tjej. Men han säger han tycker om mig och vill fortsätta träffas men endå har han nya bilder på tinder. Jag funderar på ska jag börja dejta andra och typ "glömma" honom eller hoppats att han kommer sen? Eller är det bara att avsluta allt??