J

jill90

Hej har nu suttit o letat runt på halva internet efter fakta om boots, alltså typ easy boots o så o det finns ju verkligen mega många!
Tänkte då istället prova "lyckan" här o se om det är någon som kan hjälpa mig att rekomendera ett par? Jag tog av skorna på min häst idag tror det är första gången han går utan ( han är 15 år) tänkte drf skaffa ett par boots, men vad ska man välja? ska man ha på alla 4 eller räcker det med bara fram? J
Jag vill gärna ha nåt som är lätt att sätta på o inte alltör dyrt? någon som kanske har ett par liggandes o vill bli av med? kanske kan ni hjälpa mig genom att berätta om eran erfarenhet?!

Sv: Boots?

Hör väl till utrustning och inte hästvård skulle jag tro.
De är billiga då de håller länge. Var noga med rätt storlek.

hej ja det har du helt rätt i ska se till att ändra på en gång..

Old mac är min absoluta favorit. Enkla, rejäla men lite dyrare. Ta skorna på alla ömma/sköra fötter så blir det nog bra. Dock är Old mac ganska klumpiga och kan behöva ett par pass innan hästen lär sig gå med dem.

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 873
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 019
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 856
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 028
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar