Sv: Boots?

Gaah:eek:

Jag tycker att modellen på de där är ganska snygg, men den där tjocka, fula sulan går lätt bort:D

Men vad säger ni, vågar man beställa boots?

//Gilly

:eek: :eek: :eek:

Men de är ju såå fula:o

:D
//Gilly

Nu är ju smaken givetvis som baken, men jag måste säga att jag blev positivt överraskad av bootsen från Hööks, de är sköna att både gå och rida i och faktiskt inte riktigt lika fula som de ser ut på bilden ;) De verkar vara ganska slittåliga också, för mina har fått rätt mycket pisk och ser nästan ut som nya än :D

å ett par liknande de på hööks (frågade inte) har Maj-Britt Lemay så det e nog inte fy skam iallafall ;)

Har du några bilder?:idea: Kan ju vara lättare att se dem på än på katalogbilden..

//Gilly

*Putt-putt*

har någon bilder på snygga lacer eller vanliga boots då?
vad tycker ni är snyggt och inte?

//Gilly

*kl*
Puttar upp. Glömde söka innan jag postade min tråd. Det är så knepigt att söka på gamla trådar tycker jag.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 188
Senast: lizzie
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 495
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 071
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 863
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka