Toppen! Behövde du betala extra för röd dag?Jag betalar en liten summa och så reglerar dom på måndag och jag betalar resten då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Toppen! Behövde du betala extra för röd dag?Jag betalar en liten summa och så reglerar dom på måndag och jag betalar resten då.
Toppen! Behövde du betala extra för röd dag?
Albano ringde nyss, hon har feber 39,3, så inte jättehögt men eftersom hon går på antiinflammatoriska (dvs som sätter ner febern) så frågade dom om hon kunde stanna kvar en natt till. Då kan dom ha koll på febern, såret och ge henne extra morfin. Så är hon feberfri imorgon får hon komma hem då
Ja, fy. Nu är jag ju jätteorolig Dom har inte ringt, så hon verkar ju inte bli sämre i alla fall. Och dom kan ju direkt öppna/pumpa i henne antibiotika om det behövs. Men veterinären förstod inte riktigt varför hon hade feber. Gumman min.
Fortfarande feber. Så ingen hemgång idag heller. Idag skulle dom ta prover och se om det indikerade på nått
Fortfarande feber. Så ingen hemgång idag heller. Idag skulle dom ta prover och se om det indikerade på nått
40 graders feber idag. Vita blodkropparna var bra, men nu sätter dom in antibiotika ändå. Imorgon ska hon röntgas. Hon låter dom inte ta på benet, så dom måste ge henne lugnande, vilket jag antar att dom vill ha alla på plats för ifall nått händer. Förra gången var hon inte öm alls, så det är stor skillnad. Vilket veterinären tyckte var bra att veta.
Usch jobbigtTack. Jag får inte riktigt klänning på hur farligt det är egentligen, nu när hon ändå är inlagd och kollade hela tiden. Men eftersom hon är pigg, är jag glad över att hon inte är hemma. Snacka om lätt att missa
Lilla skruttfian!Kolla vem som är hemma och går så himla fint
Lilla skruttfian!
Skönt för henne att slippa ha ont framöver!