Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är ju jätteduktig på att gå! Tappra lilla katt. Hoppas hon tror sig om att äta ordentligt snart.
Detta är alltså två dagar efter operationen?
Helt fantasiskt... hon går ju själv två-tre meter. Ser inte alls så illa ut. Duktiga lilla Missan!
Minns när jag själv gjorde en höftoperation och hade en liten liten spricka i höftbenet. Trodde fasen jag skulle svimma bara av att försiktig röra mig i sängen de första dagarna.
Visst är hon! Hon ramlar fortfarande ibland, men inte ens hälften så många gånger som fredag-lördag.
Hur går det?
Hon borde ju försöka gå på lådan även om hon är förstoppad. Om hon ätit väldigt lite sen operationen (som jag gissar hon var fastande inför) så tar det nog ett tag för magen att bli full igen.Jodå, det går bra. Ingen större skillnad hältmässigt, men hon äter och så. Har inte sett henne vara på toa, men visst borde jag märka om hon skulle vara förstoppad?
På söndag har det gått 10 dagar och då slipper hon tratten äntligen 19:e ska vi på rehabmöte och då lär jag väl få reda på hur på bästa sätt hjälpa henne. Så det går framåt! Och hon är SÅ bäst min lilla älskling, trodde faktiskt att hon skulle deppa ihop totalt av tratten
Hon borde ju försöka gå på lådan även om hon är förstoppad. Om hon ätit väldigt lite sen operationen (som jag gissar hon var fastande inför) så tar det nog ett tag för magen att bli full igen.
Vad härligt att läsa att det går bra