@Malibu_StacyHon äter fortfarande inte
@hemlig , tips? Hon går fram till skålen och luktar, men går därifrån sen. Dricker gör hon dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Malibu_StacyHon äter fortfarande inte
@hemlig , tips? Hon går fram till skålen och luktar, men går därifrån sen. Dricker gör hon dock.
Hon äter fortfarande inte
Nu åt hon faktiskt lite Sheba tonfisk själv Det blir att inhandla mer sånt imorgon. Nog för att det inte är fullfoder, men nu skiter vi i det några dagar
Var har hon fått för smärtlindring? Smärta kan göra att hon inte äter, men en del smärtlindring kan också göra henne illamående.
Det finns medicin man kan ge dels mot illamående men även medicin som är aptitstimulerande. Ring till Albano idag så kan de hjälpa dig med medicinen
Här hemma går hon på Onsior som hon har ätit sen 2 månader tillbaka. Men hon pumpades ju full av nått annat på Albano. Hon är väldigt stissig också, normalt?
Inget plåster. Hon skickade i sig lite Sheba nu, men inte mycket
Hon är inte speciellt förtjust i annat än torrfoder. Och inte ens torrfodret dom brukar få som godis duger. Jag kan ju spruta i henne mat, men en vårdare jag pratade med sa att deras klinik inte rekommenderar det då katten kan bli sämre. Men ändå...
Det är viktigt att hon äter, både med tanke på medicinen hon får, för återhämtning samt för att katter inte ska fasta för länge. Kan du få provpåsar på torrfoder på nån djuraffär/hos veterinären? Så du kan se vad som faller fröken i smaken just nu.
Håller tummarna att aptiten återkommer.
Rent spontant tänker jag att man borde kunna prova Mirtazapin i värsta fall (det ökar aptiten), men det får ju behandlande veterinär besluta om.