Tittar in en snabbis innan jag ska iväg.
Inte mycket har hänt under natten.
Lobelia har teoriat. Riktar lite misstankar mot
FiaM, vilket jag ju själv till viss del funderade på igår kväll, om utifall Q hade hittat något jag missat där även om hennes röstmotivering var lite udda...
Även lite misstankar mot mig själv - inget nytt under solen där
Jag är självklart väldigt glad att jag överlevt de 2 lyncher där det såg ut som att jag skulle åka baserat på ett missförstånd av roll i början av leken samt vad
andra hade gjort.
Håller
LenaH åt det godare hållet, vilket jag också får hålla med om (alltså jag blir alltid sjukt nojjig när jag börjar hålla med någon såhär mycket, haha). Jag upplever att LenaH varit aktiv i ulvjakten och dessutom lyckats rikta in sig snabbt på Snurrfian som ju var ond spion. Tror hon hittade något där som jag själv inte hittade i början.
Även
bollen__ har teoriat. Hon har svaga misstankar mot
SS och
Koppen.
SS var jag rätt fundersam mot i början av leken, mest för att jag tyckte hon mognat i spelet och blivit varm i kläderna väldigt snabbt sen förra spelet och undrade om det var för att hon hade stöd av en lya?
Jag har henne inte som direkt misstänkt, då jag inte kan sätta fingret på något direkt misstänkt som hon gjort, men håller ett klart öga ditåt.
Koppen har jag själv haft högt på misstänkt-listan länge. Hon har ju dock ett lite annorlunda spelsätt ibland som brukar kunna förvirra mig. Men just att hon har så dålig koll på spelet är ju lite misstänkt, en ulv som inte behöver hålla koll kanske?
Även bollen håller LenaH lite åt godare hållet.
Bollen__ riktar mest in sig på att misstänka
Lobelia. Och här blir jag sjukt nojjig igen, för jag höll med Lobelias teori-inlägg väldigt mycket och nu skriver bollen ett inlägg med teorier
emot Lobelia, som jag till viss del kan förstå
Till en viss del åtminstone, tycker de är lite väl tagna ur proportion. Hmm...
Alltså jag misstänkte ju vare sig bollen_ eller Lobelia, men nån av dom kan mycket väl ha lurat mig
Jag tror iallafall inte att de är onda ihop. Möjligen kan en av dom vara det, men det kan också vara två goda mycket väl.
Nu ska jag iväg på oplanerad glass-och-badutflykt med syskon och syskonbarn
, så min aktivitet om jag överlever lär vara sådär
Ska försöka kika via mobilen en del när jag kan under dagen. Om inte annat får jag väl låsa in mig på nån toalett och kolla, det lär ju vara det moderna sättet att spela ulvspel