BONES (ulvlek)

Jag tar tillbaka min röst.
Väljer att rösta på FiaM istället.
Dels pga hennes röst på mig som fö hade en svag teori och nu teorin på Q.
Varför ska rösterna samlas? Jag är inte övertygad egentligen.
Jag fick min röst av FiaM och precis som hon skriver oom sig själv så vet ääven jag min roll. Q försöker verkligen få oss attt tänka om, och jag väljer att gå på det denna gången.
Och varför rösta på Q som redan solklart åker?

Koppen röstar på FiaM

Jag är här nu. Fick oväntat besök av min kära moder som jag nu skickat iväg med ett "iväg med dig nu, jag behöver rösta!".

Jag vet inte alls vad jag ska tro idag....jag undrar om det är några onda som försöker lägga ut krokar att få folk att nappa på? Jag har ingen lust att ge dom det så det är väl det enda jag tänker nämna om det.
Jag har inte riktigt kunnat se Q´s ondhet MEN jag blir förbenat rädd att hon lurat mig. Samtidigt har jag tyckt att LenaH verkade vettig som få och nu har hon röstat på Q. Cirkus hade ögonen på Q, men å andra sidan hade hon fel om mig (vilket hon kanske förstod när hon ändrade röst?) och jag vet inte vad jag ska tro...

Lika bra att stanna här vi är inser jag
Kolla om ni hinner hur jag varit väldigt tillbaka lutad i mitt försvar mot FF cirkus. Hade hoppats hon skulle snappa det om hon var god , därav jag blev fundersam när hon trampade på utan att reflektera
Ytterligare en icke förklaring på godförklaringarna. Om du nu är god, varför slingra dig så?

Jag har inte riktigt någon! Är q ond så har jag mer att gå på och jag tror ju att hon är det och då är jag väl rätt säker på vartåt det lutar.
Eftersom du säger att du bara tror vågar jag inte lita på din röst då jag tror mig veta vilken roll du sitter på

Nä. Jag vet inte... Koppen har spelat ganska virrigt den här gången, är det ringrostighet eller att hon sitter i lyan? Nu gör hon en röständring också, mysko alltså..

BAJS!
Jag fick precis en tanke ändå.
Jag vet inte vem jag ska rösta på? :eek:
bollen__ röstar på FiaM
Då jag inte är säker på Qs ondhet, jag kanske är totallurad men jag måste rösta på någon och nu känner jag mig väldigt stressad. Jag tänker att hon röstat som hon gjort för att inte sticka ut så mycket, inte råka visa sig och bli granskad.
Jag vet inte det
Vaaa? Tänker du att hon är god då?

Jag slingrar mig inte hinner inte på mobilen leta upp inlägg etc.
Jag tycker du blåser fint på för att elda mot mig så ja jag är misstänksam mot dig!!

Nja, jag ville helst rösta på Idahoe innan men de andra ville rösta på min andra misstänkta. Mest har jag försökt få dig att förklara varför du kommer med så omöjliga teorier.

Men vafan, jag fick samtal och hann inte tänka ett varv till!
Nu kan jag bara hålla tummarna för att jag hade rätt men jag fick en liten uppenbarelse. :banghead:

BAJS!
Jag fick precis en tanke ändå.
Jag vet inte vem jag ska rösta på? :eek:
bollen__ röstar på FiaM
Då jag inte är säker på Qs ondhet, jag kanske är totallurad men jag måste rösta på någon och nu känner jag mig väldigt stressad. Jag tänker att hon röstat som hon gjort för att inte sticka ut så mycket, inte råka visa sig och bli granskad.

Vaaa? Tänker du att hon är god då?
Jag har ingen aning alls men röständringen talar till hennes fördel.
Jag tror även du är god efter detta men om jag har räknat rätt ryker jag ändå. Och då kommer det antingen bli en nagelbitande natt för ängeln eller grattis onda direkt ....

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 457
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10