BONES (ulvlek)

DL3

16.00 supersonic röstar på quarter4ever.
19.20 quarter4ever röstar på FiaM
21.29 LenaH röstar på quarter4ever
21.32 Koppen röstar på quarter4ever
21.35 Lobelia röstar på quarter4ever
21:38 Idahoe röstar på quarter4ever
21.42 FiaM röstar på quarter4ever
21.53 Koppen röstar på FiaM
22.00 bollen__ röstar på FiaM

quarter4ever: 5
FiaM: 3

Ja, jag fick panik. Men det gör inget för jag tror tyvärr att onda vunnit. :cry:
Sen röstade jag även "med" Q om det är till någon tröst...
Men tror ni att det finns 4 ulvar? Vi kanske inte har diskuterat fördelningen så noga i den här leken men jag hoppas verkligen att de bara var 3 + spionen för annars hade det varit väldigt många onda och rätt få goda specialroller. :crazy:

Men tror ni att det finns 4 ulvar? Vi kanske inte har diskuterat fördelningen så noga i den här leken men jag hoppas verkligen att de bara var 3 + spionen för annars hade det varit väldigt många onda och rätt få goda specialroller. :crazy:
Min gissning (och förhoppning) är att 3 ulvar + spionen känns mest rimligt.

Jag tror på 3 ulvar max, att ha totalt 5 onda i leken känns lite väl svårt.

Hoppas att det inte är 4. Tänkte bara att det är "vanligast" liksom men det låter ju vettigare med 3 + spionen.

Uppdatering!

Med Sweets borta blev vardagen aldrig densamma för Daisy. Hon hade inte bara misst en kollega och vän utan även sin själsfrände. Det var med vemodiga steg hon lämnade labbet för sista gången efter att ha lämnat in sin avskedsansökan.

daisy2.jpg

Q4 var Daisy Wick (bybo)

Attans!
Alltså Qs agerande från hennes röstningsinlägg idag och framåt var verkligen ingett som övertygade om hennes godhet tyvärr... :(

Min sista fundering för kvällen ifall jag inte överlever natten blir då: Är det möjligen så att någon ulv såg till att sprida misstankar mot Q men de andra såg till att inte rösta på denne för att inte ha röstat på en god?
Och kan Q ha varit något på spåren med hennes tankar om FiaM? Hon kan ju rimligtvis inte vetat något säkert, men kan hon ha sett något som jag missat?
Saker jag måste kolla mer på imorgon om jag får den möjligheten.
Godnatt!

:banghead:

Nu måste jag börja om. Min tanke om Q var ond var ju att då föll alla bitar Lobelia haft om Idahoe på plats.

Nu blir jag seriöst osäker på alla. Lobelia har jag ju velat ha som god men nu blir jag sjukt nojig. :crazy:

Qs tankar om Fia, Koppen och Lobelia i lyan då? Resonemanget om Koppen faller delvis på Koppens röständring men åas var det rätt kört för Q i det läget så den behöver inte säga så mycket.

Gaah!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 454
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar