Ah, shit jag vaknade för 10 min typ och kom hem kl 2 inatt efter ett antal glas vin Jag ska försöka läsa ikapp men hinner nog inte presentera något innan DL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja ängeln!Uppdatering!
Teamet börjar känna av sina förluster. Jacob Broadsky är iofs död men det krävde sina offer. Och Pelant.. Ja han är ju kvar och gör allt för att förstöra teamet inifrån och ut. Man börjar titta sig över axeln och funderar på om ngn i teamet egentligen spelar för andra sidan? Natten sänker sig sakta över labbet och när dagen äntligen gryr..
..är det med lättnad man kan konstatera att det varit en lugn natt.
Ok! Skönt att något äntligen går rätt väg.
Idag är jag lika villrådig som igår kväll... Antingen är det för många goda eller så är alla onda.
Jag tyckte det var så solklart att om Q var ond så var Idahoe det också men eftersom hon inte var det så är jag tillbaka på ruta 1. Jag tycker ju egentligen fortfarande inte att Ida själv gjort något uppseendeväckande utan det var ju just de potentiella räddningarna som gjorde henne misstänkt. Nu var det ju inte så och då är jag som sagt tillbaka på gå.
FiaM är jag också tveksam till, jag har svårt att få grepp om henne i den här leken och jag vet att hon har dåligt med tid. Rösten från Q talar dock till hennes nackdel.
Lobelia har jag ju konsekvent känt godvibbar ifrån, även om jag inte hållit med i hennes teorier runt Idahoe så har jag ändå satt henne åt det goda hållet. Nu är jag sjukt ambivalent. Jag vill inte tro att hon är ond men jag måste nog hålla dörren öppen för att jag tänkt fel.
Ok! Skönt att något äntligen går rätt väg.
Idag är jag lika villrådig som igår kväll... Antingen är det för många goda eller så är alla onda.
Jag tyckte det var så solklart att om Q var ond så var Idahoe det också men eftersom hon inte var det så är jag tillbaka på ruta 1. Jag tycker ju egentligen fortfarande inte att Ida själv gjort något uppseendeväckande utan det var ju just de potentiella räddningarna som gjorde henne misstänkt. Nu var det ju inte så och då är jag som sagt tillbaka på gå.
FiaM är jag också tveksam till, jag har svårt att få grepp om henne i den här leken och jag vet att hon har dåligt med tid. Rösten från Q talar dock till hennes nackdel.
Lobelia har jag ju konsekvent känt godvibbar ifrån, även om jag inte hållit med i hennes teorier runt Idahoe så har jag ändå satt henne åt det goda hållet. Nu är jag sjukt ambivalent. Jag vill inte tro att hon är ond men jag måste nog hålla dörren öppen för att jag tänkt fel.
Du vet din roll men men "vi" vet den inte. I min värld kan du definitivt vara ond.
Du var inte direkt överaktiv när det gällde att presentera alternativ före omröstningen.
Det är mera att jag vill att hon är god om du hajar? Jag tycker ju att hon ger intryck av att leta ulvar men egentligen så är det väl som du säger - att det inte håller hela vägen. Åas så håller det inte hela vägen för någon av oss just nu och ingen sitter ju heller på nån info.Jag tycker att Lobelia har eldat på hårt mot tex. Q igår och att hon skriver många små fel i sina teorier. Visst kan det bara vara slarv men är det inte så hon brukar kunna göra som ond? Vad är det som gör att du vill ha henne som god? Jag är som sagt sjukt osäker men det måste ju finnas ett par onda bland oss..
Kan du ge några exempel på de fel du syftar på? Jag håller på och tittar på Lobelia ni och känner att jag inte får allt att stämma men det är lite svårt att vandra fram och tillbaka med mobilen. Datorn är på uppdatering 14 av 19 nu så jag kan inte kolla på den för att se om ja blir lite klokare.Jag vet att Q röstade på Fia..och jag kan och har säkert tänkt fel men det var pga q´s teorier jag fick en tanke om en god roll på henne. Så jag vet inte..
Jag tycker att Lobelia har eldat på hårt mot tex. Q igår och att hon skriver många små fel i sina teorier. Visst kan det bara vara slarv men är det inte så hon brukar kunna göra som ond? Vad är det som gör att du vill ha henne som god? Jag är som sagt sjukt osäker men det måste ju finnas ett par onda bland oss..
Ja, ska leta upp och citera!Kan du ge några exempel på de fel du syftar på? Jag håller på och tittar på Lobelia ni och känner att jag inte får allt att stämma men det är lite svårt att vandra fram och tillbaka med mobilen. Datorn är på uppdatering 14 av 19 nu så jag kan inte kolla på den för att se om ja blir lite klokare.
Jag tycker att Lobelia har eldat på hårt mot tex. Q igår och att hon skriver många små fel i sina teorier. Visst kan det bara vara slarv men är det inte så hon brukar kunna göra som ond? Vad är det som gör att du vill ha henne som god? Jag är som sagt sjukt osäker men det måste ju finnas ett par onda bland oss..
Självklart får du ändra dig om deltagare, jag gör det hela tiden. Det jag har för mig att jag reagerade på var att du gick från att inte misstänka Snurrfian till att rösta på henne utan något däremellan som visar att du har ändrat uppfattning. Det andra som fick mig att reagera där var att du i din motivering tog upp att du ville samla rösterna och det var ju precis det hon hade skrivit till cirkus och om cirkus misstänkte både bollen_ och Idahoe varför röstade hon då på den ena när den andra redan hade en röst.FiaM funderar på om spionen kunde fått någon info av värde med tanke på hennes godförklaring av Ida. Jag tycker också att den godförklaringen är intressant, är den riktig eller bara till för att förvilla? Röstade på Q eftersom hon inte är sig lik, slänger iväg en fundering om att det kan vara IRL, men eftersom rösterna står mellan Fia och Q och Fia vill ha rösterna samlade så landar rösten ganska naturligt på Q. Påminner om att psykopaten finns med i spelet. Köper inte Idas kommentar om att ulvarna röstade på Fia eftersom hon är tveksam till att både bollen och Koppen är onda. Undrar lite över min motivering till rösten på Snurrfian med tanke på att jag ifrågasatte Snurris när hon frågade varför cirkus inte samlade rösterna. Och att jag inte sett Snurris som misstänkt innan på dagen. Jag tyckte helt enkelt att det var skumt att påtala för cirkus att hon borde röstat på Idahoe och inte bollen. För vad mig anbelangar kunde ju lika gärna snurris och bollen ha varit i lyan ihop, nu var det ju inte så men det kunde ju inte jag veta då. Och att man misstänker någon senare på kvällen fast man inte gjort det på dagen säger väl eg heller inte så mycket, det beror ju på vad som framkommer i teoriinläggen? Jag kan ju inte gå en hel lek igenom utan ändra mig ang folks tillhörighet. Sen har jag haft lite knappt med tid och så föll det naturligt att granska ffa cirkus inlägg lite mer för att få lite hjälp att komma vidare.
Konstaterar att Koppen ger henne inga bra vibbar i den här leken (vilket får mig att fundera på om det ens är möjligt att Fia och Koppen sitter tillsammans, det verkar inte så troligt. Eller så blir jag grundlurad. Så vem sjutton sitter i den där förbannade lyan?)