BONES (ulvlek)

Jag kanske gör det, jag menar ju att jag inte är säker. Kan absolut ha fel om Lobelia och jag såg att du funderade kring om det kanske inte är så många kvar som vi trott, det skulle ju också vara en förklaring, för jag får inte ihop tillräckligt med misstänkta :S Det är ju bara småsaker kring alla som är kvar, det finns ju ingen som utmärker sig stort. Jag menar du har fått massa misstankar på dig för nått som du inte ens påverkat.
Ja alltså jag tycker alltid det är svårt såhär när det är lite färre kvar och man antingen får ihop alldeles för många misstänkta eller alldeles för få :banghead:

Ja alltså jag tycker alltid det är svårt såhär när det är lite färre kvar och man antingen får ihop alldeles för många misstänkta eller alldeles för få :banghead:

Det är typ helt hopplöst, det finns ingen information och vi har inte röstat ut någon ulv så det finns inte mycket att gå på, eller snarare ingenting. Och alla är skumma eller så är ingen det.

Jag har läst igenom FiaMs inlägg igen och det genomgående är att hon är mycket försiktig, skriver mycket lite om i stort sätt ingenting.

Den som anklagade mig för att inte föra leken framåt bör ta sig en titt på henne. Det verkar vara i stort det som Q hittat på henne. Det i sig är i sig misstänkt, hon glider verkligen under radarn.

Överlag är det väl väldigt få inlägg? Det är det som gör det så satans svårt. Känns som att de onda som sitter i lyan är så pass slipade att de inte avslöjar sig heller. Kan det vara en fördel för lyan med färre inlägg så är ju den här leken helt rätt. Var är förresten @LenaH? Nämnde inte hon något om att hon skulle rösta tidigt idag? Eller har jag missat rösten?

Jag kommer dessutom behöva lägga en tidig röst idag för jag är inte säker på att hinna hem i tid för att vara med vid DL.

Har precis kommit hem och ska läsa igenom leken och försöka hinna svara på frågor (och hitta någon att rösta på nu).

Jag har läst igenom FiaMs inlägg igen och det genomgående är att hon är mycket försiktig, skriver mycket lite om i stort sätt ingenting.

Den som anklagade mig för att inte föra leken framåt bör ta sig en titt på henne. Det verkar vara i stort det som Q hittat på henne. Det i sig är i sig misstänkt, hon glider verkligen under radarn.
Noterat. Något jag ska kolla på.
Dock anmälde hon från början tidsbrist, men värt att fundera på ändå just nu när det finns så lite att ta på.

Överlag är det väl väldigt få inlägg? Det är det som gör det så satans svårt. Känns som att de onda som sitter i lyan är så pass slipade att de inte avslöjar sig heller. Kan det vara en fördel för lyan med färre inlägg så är ju den här leken helt rätt. Var är förresten @LenaH? Nämnde inte hon något om att hon skulle rösta tidigt idag? Eller har jag missat rösten?
Det är väl snarare en fördel med färre inlägg för lyamedlemmar, med få inlägg blir det färre saker att hänga upp sig på.

Ja det är alltid svårt när det finns så lite att gå efter. Koppen tex har inte sagt nånting idag - vad har man att gå på när det gäller henne då liksom?

Jag har inte hittat nån röst från LenaH åtminstone...

Ja det är alltid svårt när det finns så lite att gå efter. Koppen tex har inte sagt nånting idag - vad har man att gå på när det gäller henne då liksom?

Jag har inte hittat nån röst från LenaH åtminstone...

Instämmer! Känns en aning märkligt att rösta ut någon som inte alls är aktiv, men samtidigt så här sent i leken kanske det finns en anledning till att ligga lågt, speciellt med få inlägg?

Instämmer! Känns en aning märkligt att rösta ut någon som inte alls är aktiv, men samtidigt så här sent i leken kanske det finns en anledning till att ligga lågt, speciellt med få inlägg?
Tror det säkert finns folk som ligger lågt för att försöka glida med under radarn s a s, men samtidigt får vi också tänka på att folk har ett liv utanför buke (:eek: :D) och kan ha tidsbrist helt enkelt.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 454
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar