BONES (ulvlek)

Jag börjar få lite panik känner jag och måste gå på det jag skrev innan. Tycker ändå att det är lite skumt av Lobelia att dra upp Fia så här som om hon greppar ett halmstrå och försöker peka ut någon annan, som visserligen har aviserat tidsbrist men ändå hamnar under lupp (även min dock), men jag tycker inte att det är tillräckligt skumt nu och därför blir det Lobelia som får min röst.

supersonic röstar på Lobelia

Alltså jag blir paranoid när det är så nära DL och ingen röstar! :arghh:
Försöker alla vänta ut varandra för att se vad andra röstar eller? :crazy:

Jag har försökt hänga med lite på telefonen men det har varit svårt. Jag får gå lite på känsla och eftersom @bollen__ som jag vill hålla som god också verkar undra över Lobelia så väljer jag att rösta där.

FiaM röstar på Koppen då hon trots allt är den som känns mest skum i mina ögon. Säger sig ha koll på leken nör hennes inlägg tyder på att hon inte har det.

Äh jag ändrar till Koppen

Lobelia ändrar till koppen,

Hon har liksom fiav slunkit under radarn och jag vet in roll och vill rädda mig.

Grejen är ju att jag inte är säker heller, för mig ser Lobelia ganska hårig ut men jag kan ha fel. Koppen däremot vetefan... :crazy:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 454
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar