Men vem fan är hårig då?? ÄR detta leken med bara goda och en ond spion??Nej jag är inte hårig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vem fan är hårig då?? ÄR detta leken med bara goda och en ond spion??Nej jag är inte hårig.
Citerar mig själv från imorse:Varför håller ni LenaH som god? Jag börjar fundera.
Sen är jag inte tvärsäker på någon härinne dessvärre... :crrazy:Jag upplever att LenaH varit aktiv i ulvjakten och dessutom lyckats rikta in sig snabbt på Snurrfian som ju var ond spion. Tror hon hittade något där som jag själv inte hittade i början.
Det hade ju förklarat en hel del! LL sitter säkert och skrattar sig fördärvad åt vår ulvjaktMen vem fan är hårig då?? ÄR detta leken med bara goda och en ond spion??
Men vem fan är hårig då?? ÄR detta leken med bara goda och en ond spion??
Och så väntar vi spänt på TLV
Jag börjar fan undra faktiskt.Men skulle det bara finnas goda kvar då eftersom onda spionen är borta?
Haha, det var ju en nyVarför är ni så jobbiga. Kan inte bara ulvarna räcka upp en hand! Eller ja, visa behåringen typ.
Men skulle det bara finnas goda kvar då eftersom onda spionen är borta?
Vi har åtminstone koll på vilken dag det är...Och ni säger att JAG inte har nån koll. Ni själva då?!
Naah. Jag hade onsdag igårVi har åtminstone koll på vilken dag det är...
Vi har åtminstone koll på vilken dag det är...
Får en känsla av att du inte tycker om mig. Personligen.Vi har åtminstone koll på vilken dag det är...
Citerar mig själv från imorse:
Sen är jag inte tvärsäker på någon härinne dessvärre... :crrazy:
Det hade ju förklarat en hel del! LL sitter säkert och skrattar sig fördärvad åt vår ulvjakt
Rakt i magen. Tack.Och vilka spelare som är döda...
Men nej!Uppdatering!
Med en så lugn natt så borde teamet ha varit förberedda på vad som hända skulle. Ändå var det i chock man tog emot samtalet om att Åklagaren Caroline Julian hade skjutits ner på öppen gata.
Koppen var Caroline Julian (bybo)
Natt DL 10:00