BONES (ulvlek)

Jag har läst igenom FiaMs inlägg igen och det genomgående är att hon är mycket försiktig, skriver mycket lite om i stort sätt ingenting.

Den som anklagade mig för att inte föra leken framåt bör ta sig en titt på henne. Det verkar vara i stort det som Q hittat på henne. Det i sig är i sig misstänkt, hon glider verkligen under radarn.

Ja, jag märkte det också. Jag kanske har snöat in på att jag trodde mig hittat en roll men egentligen finns det inga jättetydliga tecken på att jag har rätt. Hon hade ju aviserat tidsbrist men man behöver ju iofs inte vara försiktig för det.

Inget så långt jag kan se.

Och inte fan är du så värst skum även om jag fortfarande undrar över småsakerna ;)

Jag har börjat läsa igenom igen och en sak är att det hittills är få och korta inlägg.

Ja, jag veeet. Men jag är inte sämre än att jag kan backa såklart. Och det var ju småsaker :angel:
Det är så svårt när man inte kan lita på nån!

Det är verkligen inte mycket lättare idag än vad det var igår. :banghead:

Jag vågar inte lägga min röst på Idahoe då jag är osäker på hur mycket av hennes spel som beror på hennes roll och hur mycket som beror på spiken i hoven. Kan ganska lätt gissa hur mitt eget spel skulle vara om något sådant hände :(.

Den som däremot har stuckit ut nu under kvällen för mig är Koppen som inte verkar ha läst leken? Dessutom påpekar hon ju själv att det är ulvigt att strömrösta :devil: så...

FiaM röstar på Koppen

Jag reagerade på detta inlägget. Att rösta på någon annan än de två som var uppe på lynch är verkligen att gömma sig. Motiveringen varför koppen får rösten är direkt intetsägande. Om FiaM är ond utifrån den är tveksamt, men FiaM tar inte för sig direkt.

Det är så svårt när man inte kan lita på nån!
Eller hur!
Just nu är jag väldigt osäker på vem jag ska rösta på, och det är bara 20 min till DL! :eek:

Samtidigt är det ju bra om vi lyckas samla godas röster så mycket som möjligt, eftersom det kan finnas 3 onda kvar.

Jag har haft misstankar kring Koppen ett tag nu, och idag har hon inte varit inne alls, men samtidigt brukar hon spela på ett sätt som jag uppfattar som ond, så jag vet inte :banghead:

Eller hur!
Just nu är jag väldigt osäker på vem jag ska rösta på, och det är bara 20 min till DL! :eek:

Samtidigt är det ju bra om vi lyckas samla godas röster så mycket som möjligt, eftersom det kan finnas 3 onda kvar.

Jag har haft misstankar kring Koppen ett tag nu, och idag har hon inte varit inne alls, men samtidigt brukar hon spela på ett sätt som jag uppfattar som ond, så jag vet inte :banghead:
Ja, det gör det ju extra svårt när hon inte varit online. Hon brukar väl misstänka de som misstänker henne ganska hårt? Och det har ju knappt kommit några misstankar alls från henne..

En liten fundering, som är väldigt osäker men som ändå slog mig nu såhär när man inte har någonting att gå på...
Är att Bollen först går väldigt hårt åt Lobelia, men sedan backar. Kan det vara för att ingen annan verkar hänga på hennes misstankar? Eller för att hon fick tillfredställande svar.
Alternativ 1 gör bollen_ ond. Alternativ 2 gör henne god.

Som sagt, ingen stark misstanke, men en fundering som poppade upp...

Jag reagerade på detta inlägget. Att rösta på någon annan än de två som var uppe på lynch är verkligen att gömma sig. Motiveringen varför koppen får rösten är direkt intetsägande. Om FiaM är ond utifrån den är tveksamt, men FiaM tar inte för sig direkt.
På vilket sätt är det att gömma sig? Den rösten stack ju ut så jag har fått förklara den redan tidigare. Jag ville inte rösta på någon av dem som dreven gick mot för att jag var osäker på deras roller och valde att lägga min röst på den jag tyckte stack ut mest.
Jag spelar avvaktande i alla lekar om jag inte känner mig helt säker och korta inlägg är lättare när jag spelar från mobilen.

Ja, det gör det ju extra svårt när hon inte varit online. Hon brukar väl misstänka de som misstänker henne ganska hårt? Och det har ju knappt kommit några misstankar alls från henne..

Nä det kan ju vara en indikation på att ligga lågt. Och på tal om FiaM så ligger hon mycket riktigt väldigt lågt med sina misstankar. Jag får nog tänka om vem som har vilken roll lite känner jag, så dags 10 min innan DL :arghh:

En liten fundering, som är väldigt osäker men som ändå slog mig nu såhär när man inte har någonting att gå på...
Är att Bollen först går väldigt hårt åt Lobelia, men sedan backar. Kan det vara för att ingen annan verkar hänga på hennes misstankar? Eller för att hon fick tillfredställande svar.
Alternativ 1 gör bollen_ ond. Alternativ 2 gör henne god.

Som sagt, ingen stark misstanke, men en fundering som poppade upp...
Jo jag förstår att det kan ses som misstänkt, men jag insåg att jag inte hade så mycket att komma med gällande henne, men i natt tyckte jag att jag var jättesmart och äntligen hade hittat en ond. Jag vet inte om jag har rätt eller fel men hon stoppade ju ner mig i sanden ganska lätt så antingen är hon god eller en skicklig ond som inte lämnat några direkta spår :)

På vilket sätt är det att gömma sig? Den rösten stack ju ut så jag har fått förklara den redan tidigare. Jag ville inte rösta på någon av dem som dreven gick mot för att jag var osäker på deras roller och valde att lägga min röst på den jag tyckte stack ut mest.
Jag spelar avvaktande i alla lekar om jag inte känner mig helt säker och korta inlägg är lättare när jag spelar från mobilen.
Jag vet inte vad jag ska tro! Jag har inte tyckt att rösterna gjort dig misstänkt men har inte heller reflekterat över att du brukar spela avvaktande utan tänkte att det kanske hörde ihop med din roll eller så..

Koppen röstar på Lobelia

Jag tycker hon går hårt åt de som har vart goda leken igenom. Q tex. Och även ifrågasatt bollen om hennes åsikter kring mig. Äjag vet min roll och jag tror att hon försöker sig på ett drev igen.
Har inte sagt nåt om detta hittils men nu är det dl 3. Och nu har man mer kött på benen.

Jag vet inte vad jag ska tro! Jag har inte tyckt att rösterna gjort dig misstänkt men har inte heller reflekterat över att du brukar spela avvaktande utan tänkte att det kanske hörde ihop med din roll eller så..
Det gör det förmodligen också, det är nog därför det blir så tydligt nu.

Näe, jag är väldigt osäker men måste bestämma mig nu jue :arghh:

Idahoe röstar på koppen

För hennes dåliga koll på spelet, att hon säger emot sig själv och sedan total frånvaro. Jag tror hon är ulv.

ps och det är väl ändå DL 4?

I'm back!

LenaH röstar på Lobelia

Jag har brottats hela dagen med detta men jag måste gå på det enda jag har: Dels teorierna om Idahoe som jag ju inte riktigt tycker håller (sannolikhetslära är bra men inte säkert) och dels för att Q-teorin var så fel den kunde bli.

Jag kan inte vänta längre,

Lobelia röstar på FiaM,

Fia har glidit under radarn och inte tillfört något att tala om såsom ulvar ofta gör.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 454
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar