Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på hur det går så vore det kanske inte så dumt...Kom det en självmordsbombare och så dog alla samtidigt?
Kan man få för många föl menar du?I väntan på LL (och eftersom jag inte kan PM:a med @cirkus) måste jag bara berätta att jag hittat ett avelssto som jag GILLAR skarpt. Hon är tre år och till salu... Skall träffa henne i Vetlanda 12 september. Fast frågan är om jag kan köpa ett avelssto när jag redan har två föl på gång till nästa år. Å andra sidan... Det är ju inte alla dräktigheter som både resulterar i föl och dessutom i stoföl...
Kan man få för många föl menar du?
Bygga en till?Svårt att svara ja på den frågan... Men med en ligghall som rymmer max fem hästar så måste jag nog begränsa mig lite...
Been there Done thatSvårt att svara ja på den frågan... Men med en ligghall som rymmer max fem hästar så måste jag nog begränsa mig lite...
Bygga en till?
Been there Done that
Byggde ut ligghallen så jag fick plats med upp till 10
Funderar nu på att göra en ligghall till
Avd man kan aldrig ha för många hästar
Jag måste ge upp nu och åka till stallet!
Hoppas TLV är ok!
Ja de har en tendens att bli flera när man avlarDu är en utmärkt förebild! Bara att inse att jag är fast i avelsträsket och då är det bara att följa med...
skönt att det inte var något värre än såJag somnade i väntan på att klockan skulle bli 10:00
Vaknade precis (har kollat bipacksedeln till medicinen jag fick nu och extrem trötthet var visst ganska vanligt )
Jag somnade i väntan på att klockan skulle bli 10:00
Vaknade precis (har kollat bipacksedeln till medicinen jag fick nu och extrem trötthet var visst ganska vanligt )