Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det som var lite jobbigt var att @cirkus misstänkte mig för kommentaren om mediet i början - något som jag med största sannolikhet hade skrivit även som god. Alltså jag tycker att mediet (när det inte får veta avsändare, vilket jag trodde i början) är läskig för de goda på så sätt att det verkar vara en kraftfull god roll, och det KAN vara det, men det KAN också bli lurad av de onda
Och jag kan meddela att pålle nu mår mycket bättre i hoven och bara behöver tvättas ur morgon och kväll
Måste säga att för oss onda var den här leken sjukt rolig från typ dygn 3 och framåt - alla misstänkte varandra och LenaH var typ godförklarad av majoriteten
Lena skrev precis innan resultatet meddelades att "nu kommer säkert Snurrfian vara ond spion"Ja hur fan kunde det gå till?
Hon gjorde ju bara sitt bästa för att hitta ett alternativ till dig när du var på g att bli lynchad. Och troligtvis visste ni väl inte att Snurris var eran kompis
Lena skrev precis innan resultatet meddelades att "nu kommer säkert Snurrfian vara ond spion"
Fast hennes död hjälpte ju oss fint
Varför var JAG skum då? Bra att veta inför framtida lekar, för jag vet verkligen inte varför jag blev så misstänkt där i börjanMen DU var ju skum
Sen att LenaH så hårt försvarade dig gjorde mig inte mindre misstänksam alls.
Hihi, stackars frustrerade cirkus :P Jag kan riktigt föreställa mig dig slitandes ditt hår och gastandes på de andra spelarna genom datorn att skärpa sigJag begrep inte hur den kunde göra det
jag var rätt frustrerad på kammaren. Jag tyckte LenaH var JÄTTEOND och det var hon ju
Hihi, stackars frustrerade cirkus :P Jag kan riktigt föreställa mig dig slitandes ditt hår och gastandes på de andra spelarna genom datorn att skärpa sig
Jag försökte ju men fick inte folk med mig, sen lät jag liksom det bero, jag var inte säker.Men DU var ju skum
Sen att LenaH så hårt försvarade dig gjorde mig inte mindre misstänksam alls.
Jag misstänkte inte koppen direkt, ändrade mig för att överleva.ja särskilt när Koppen åkte!
Fast det hade ju varit än mer illa om Lobelia åkt !
Jag försökte ju men fick inte folk med mig, sen lät jag liksom det bero, jag var inte säker.
Hihi, stackars frustrerade cirkus :P Jag kan riktigt föreställa mig dig slitandes ditt hår och gastandes på de andra spelarna genom datorn att skärpa sig
Jag misstänkte inte koppen direkt, ändrade mig för att överleva.
Medan jag var levande så försökte ju jag med!
Om jag hade haft möjlighet att bevaka bättre i DL2 hade jag försökt fiska lite och se vilka som gått efter bollen som jag då visste var god - de hade varit klart misstänkte för mig
Jag var så ledsen när du blev käk, det kändes tryggt när vi insåg att du var medietMedan jag var levande så försökte ju jag med!
Om jag hade haft möjlighet att bevaka bättre i DL2 hade jag försökt fiska lite och se vilka som gått efter bollen som jag då visste var god - de hade varit klart misstänkte för mig
Jag misstänkte att du hade insett det och försökte bekräfta det eftersom jag trodde att du var god.Ja som @Habina skrev kom jag på att FiaM måste vara borgmästaren. Försökte på nått svagt sätt få en bekräftelse på det tyckte att jag fick det av dig igår @FiaM ...
Sorry @Lobelia att jag försökte få dig till ond..jag fattade ju tillslut men inte att Lena var ond. SS och Idahoe insåg jag tillsist att det var men då hade jag gett upp
Ja som @Habina skrev kom jag på att FiaM måste vara borgmästaren. Försökte på nått svagt sätt få en bekräftelse på det tyckte att jag fick det av dig igår @FiaM ...
Sorry @Lobelia att jag försökte få dig till ond..jag fattade ju tillslut men inte att Lena var ond. SS och Idahoe insåg jag tillsist att det var men då hade jag gett upp
Jag tyckte dom var små jag trodde att jag var säker på att du var ulv som typ inte hade gjort några fel och att jag behövde göra en teori på det som typ var kass...meen insåg ju att det inte var så. Försent dockVarför skrev du det där med en massa småfel? Det kändes som du försökte misstänkliggöra mig? Stora fel hade jag gjort för all del
Och för det hade jag dig som medium/ ondJag har för mig att jag höll bollen som god ganska tidigt