TeamLundVer
Trådstartare
Med så många i teamet borta väljer Booth att gå sin egna väg för att hitta dem som ligger bakom..
Grattis onda, ni vann
Grattis onda, ni vann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
misstänkte det!!!!Med så många i teamet borta väljer Booth att gå sin egna väg för att hitta dem som ligger bakom..
Grattis onda, ni vann
hm den enda jag hade rätt om var Dig SS
men snyggt gjort att klara hela lyan till slutet!!!h
Men Lobelia var du ängel då?
för bollen__ är väl tvilling?
Och jag misstänker att ni var sjukt nöjda över min ofrivilliga hjälp......
h
Men Lobelia var du ängel då?
för bollen__ är väl tvilling?
Och jag misstänker att ni var sjukt nöjda över min ofrivilliga hjälp......
Just nu, med facit i hand, irriterar jag mig på att jag inte följde upp tanken som slog mig igår om att LenaH outade Snurrfian för att försöka skydda Idahoe . Lyan måste ha skrattat när jag förkastade den tanken...
Nu hade jag ju tyvärr lite mindre tid än vad jag hade hoppats på men hur 17 lyckades ni andra lista ut vem som var vem? Jag kände mig helt lost genom hela leken och vågade knappt rösta tillslut och så prickade jag ju bara goda när jag väl röstade .
Just nu, med facit i hand, irriterar jag mig på att jag inte följde upp tanken som slog mig igår om att LenaH outade Snurrfian för att försöka skydda Idahoe . Lyan måste ha skrattat när jag förkastade den tanken...
Nu hade jag ju tyvärr lite mindre tid än vad jag hade hoppats på men hur 17 lyckades ni andra lista ut vem som var vem? Jag kände mig helt lost genom hela leken och vågade knappt rösta tillslut och så prickade jag ju bara goda när jag väl röstade .
Med så många i teamet borta väljer Booth att gå sin egna väg för att hitta dem som ligger bakom..
Grattis onda, ni vann
Ja vi satt och hejade på dig i lyan där ett tagOch jag misstänker att ni var sjukt nöjda över min ofrivilliga hjälp......