Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SorryJa fy på dig Q var ju lite därför jag snöade in på Lobelia
Tror att det finns en hel del av oss som hade goda roller som känner så just nu! Jag gör det i alla fall.Sorry
Tyckte mig ju se hur det var
Nä definitivt bottennapp för mig i denna leken
Varför i hela fridens namn godförklara de du på så vansinnigt konstiga /lösa grunder. Jag hade inga direkta misstankar mot dig förrän du skrev det, det var ju helt omöjligt för spionen att ha kunnat få fram informationen.Och för det hade jag dig som medium/ ond
Så när cirkus åkte var jag hyfsat säker på det andra alternativet
Bara att jag snöade in på Lobelia och FiaM
Tilt i hjärnanVarför i hela fridens namn godförklara de du på så vansinnigt konstiga /lösa grunder. Jag hade inga direkta misstankar mot dig förrän du skrev det, det var ju helt omöjligt för spionen att ha kunnat få fram informationen.
Hade du typ hålla tyst hade jag knappast röstat på dig, eller åtminstone gått med på att det var tokigt, men du fram härdade eller rättare sagt ignorerade frågorna. Ulv igår har du nog aldrig varit men ändå ville jag lyncha Idahoe, men ingen trodde på mig där.Tilt i hjärnan
Hjärnsläpp
Tidsbrist
Hm
Vad kan jag mer skylla på
Jag var på Liseberg och prioriterade det före lekenHade du typ hålla tyst hade jag knappast röstat på dig, eller åtminstone gått med på att det var tokigt, men du fram härdade eller rättare sagt ignorerade frågorna. Ulv igår har du nog aldrig varit men ändå ville jag lyncha Idahoe, men ingen trodde på mig där.
Har jag tagit examen i skum -skolan nu ?Alltså, @quarter4ever jag var helt säker på att du var ond!
Sedan hade jag Idahoe och LenaH på listan också.
Har jag tagit examen i skum -skolan nu ?
Får kämpa en termin till dåInte ens nästan! Man ska vara så skum att man inte blir äten men tillräckligt oskum för att inte lynchas
Men trösterikt att även mästaren åker dit i dl1Inte ens nästan! Man ska vara så skum att man inte blir äten men tillräckligt oskum för att inte lynchas
Men trösterikt att även mästaren åker dit i dl1
du var inte tillräckligt oskumOch vems fel var det? Vavavavava?
I vissa lekar är man sämre än andra
Och är man så skum som Q var i denna så förtjänar man att åka. Å andra sidan så har i allfall jag lärt mig ännu ett lex Q - en jävligt skum Q som gör precis en massa saker jag kan tänka mig att en ond Q gör - kan lika gärna vara god
nåja några poäng avklarade iafI vissa lekar är man sämre än andra
Och är man så skum som Q var i denna så förtjänar man att åka. Å andra sidan så har i allfall jag lärt mig ännu ett lex Q - en jävligt skum Q som gör precis en massa saker jag kan tänka mig att en ond Q gör - kan lika gärna vara god
knivskarp analys!För att sammanfatta, antingen är hon god eller så är hon ond