BONES (ulvlek)

DL3

16.00 supersonic röstar på Q.
19.20 quarter4ever röstar på FiaM
21.29 LenaH röstar på quarter4ever
21.32 Koppen röstar på Quarter4ever
21.35 Lobelia röstar på Quarter4ever

Jag tror det är viktigt att vi samlar våra röster, inte minst eftersom det ju är möjligt att det finns upp till 4 ulvar med. Dessutom har jag nu fått mer misstankar mot Q genom att framförallt hennes röst på FiaM som är lite konstigt motiverad, men också när nu Lobelia påpekade det hennes udda godförklaring av mig och LenaH. Är det ett försök att få de goda att lita på henne eller?

Idahoe röstar på Quarter4ever

DL3

16.00 supersonic röstar på quarter4ever.
19.20 quarter4ever röstar på FiaM
21.29 LenaH röstar på quarter4ever
21.32 Koppen röstar på quarter4ever
21.35 Lobelia röstar på quarter4ever
21:38 Idahoe röstar på quarter4ever

quarter4ever: 5
FiaM: 1

:banghead::banghead::banghead::banghead:Akut Kisspaus och en djefla tur det!!!
Känner för att göra en Hedinn
VAD FAN PYSSLAR NI MED??!!!!!
Jag har försökt att visa genom att INTE försvara mig till sista blodsdroppen att jag är god denna gången , tänkte att någon smart god snappat det - men näää
:banghead::banghead::banghead:

Tänker vi lika om att om Q är ulv så borde Idahoe också vara det? Då stämmer räddningsscenarierna också. Eller missar jag ett led där?
Jag köper inte riktigt Qs svar till mig om Snurrfians godförklaring på Idahoe heller.
De kanske tom är onda alla tre

Tänker vi lika om att om Q är ulv så borde Idahoe också vara det? Då stämmer räddningsscenarierna också. Eller missar jag ett led där?
Vi tänker nog lika, bara att vi utgår från olika håll. Jag har en liten betänkligheter om Idahoes roll, trodde andra insett den vid ovillig att rösta på henne men den är tämligen vag.

Ännu ett drev :nailbiting:
Jag håller med om det ni skriver om q och har ju redan tidigare uttryckt, förvisso vaga, misstankar mot henne.

Det är något med henne som inte är likt hur hon brukar spela, tycker att hon brukar ha en helt annan skärpa i vanliga fall. Det kan förvisso bero på livet utanför leken, jag vet inte.

Hur som helst håller jag med om att rösterna bör samlas och eftersom jag är den enda förutom q som har en röst och jag vet min roll så väljer jag att rösta på q.
FiaM röstar på quater4ever

IOM 5 röster på mig torde det vara uppenbart att en el flera onda röstat på mig. Varför om det är 4-4 nu? Någon luras fint och Lobelia ligger bra till där tycker jag !
Försök och tänka lite till varför skulle lyan offra någon utan siare inblandad ? Istället för att köra på lottning för vinst?

Ännu ett drev :nailbiting:
Jag håller med om det ni skriver om q och har ju redan tidigare uttryckt, förvisso vaga, misstankar mot henne.

Det är något med henne som inte är likt hur hon brukar spela, tycker att hon brukar ha en helt annan skärpa i vanliga fall. Det kan förvisso bero på livet utanför leken, jag vet inte.

Hur som helst håller jag med om att rösterna bör samlas och eftersom jag är den enda förutom q som har en röst och jag vet min roll så väljer jag att rösta på q.
FiaM röstar på quater4ever
Och där blev det 6 röster!!

:banghead::banghead::banghead::banghead:Akut Kisspaus och en djefla tur det!!!
Känner för att göra en Hedinn
VAD FAN PYSSLAR NI MED??!!!!!
Jag har försökt att visa genom att INTE försvara mig till sista blodsdroppen att jag är god denna gången , tänkte att någon smart god snappat det - men näää
:banghead::banghead::banghead:

Du kanske kunde ge någon slags förklaring på dina godförklaringar? Jag slår hål på din försök, totalrenoverat dem snarast.

Trodde annars att bristen på försvar kan skyllas på Liseberg.

IOM 5 röster på mig torde det vara uppenbart att en el flera onda röstat på mig. Varför om det är 4-4 nu? Någon luras fint och Lobelia ligger bra till där tycker jag !
Försök och tänka lite till varför skulle lyan offra någon utan siare inblandad ? Istället för att köra på lottning för vinst?
Fast vi vet väl inte att det är 4-4? O_o
Är det färre ulvar så kan jag tänka mig att de hellre offrar en än sticker ut nosen för långt

Ja givetvis är det onda röster på dig om alla röstar på dig....

Måste köra vidare men ska kolla igen innan 22 om jag så måste stanna för det på motorvägen !
Jag kan ändra röst om ni som är goda kommer med något förslag på det.
Eller så får vi hoppas att det bara är tre ulvar och att käket misslyckas annars är det finito...
IRL ja det har varit fokus på det och Liseberg idag med resa har inte gjort det lätt att teoria som jag brukar
I'll be back !!

Måste köra vidare men ska kolla igen innan 22 om jag så måste stanna för det på motorvägen !
Jag kan ändra röst om ni som är goda kommer med något förslag på det.
Eller så får vi hoppas att det bara är tre ulvar och att käket misslyckas annars är det finito...
IRL ja det har varit fokus på det och Liseberg idag med resa har inte gjort det lätt att teoria som jag brukar
I'll be back !!
Menar du då att Lobelia är din huvudmisstänkta? Eller fortfarande FiaM?
Alltså - jag är ju inte 100 på att du är ond men jag får ju inga vettiga alternativ?!?

Du kanske kunde ge någon slags förklaring på dina godförklaringar? Jag slår hål på din försök, totalrenoverat dem snarast.

Trodde annars att bristen på försvar kan skyllas på Liseberg.
Lika bra att stanna här vi är inser jag
Kolla om ni hinner hur jag varit väldigt tillbaka lutad i mitt försvar mot FF cirkus. Hade hoppats hon skulle snappa det om hon var god , därav jag blev fundersam när hon trampade på utan att reflektera

Jo visst kan vi vara grundlurade, men jag har liksom bara en till som seriöst misstänkt....och jag gissar att antingen är de båda i lyan eller ingen av dem liksom.

Ja
Menar du då att Lobelia är din huvudmisstänkta? Eller fortfarande FiaM?
Alltså - jag är ju inte 100 på att du är ond men jag får ju inga vettiga alternativ?!?
jag går nu bara på de jag tycker spelar lite undanglidande och Lobelia gjorde det i början och jag tycker verkligen att FiaM gjort det med liksom koppen. Så de tre kan vara i lyan kanske ?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 457
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10