Nej?Är du mediumet?!
Gjorde du en blunder här??
Om jag hade dött så skulle jag ju få skriva ett meddelande till mediet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej?Är du mediumet?!
Gjorde du en blunder här??
Nu skrev jag kanske otydligt, men det gör inget. Jag var mer inne på om du hade kommit på något mer ang. Idahoe. Men ja, jag köper det. Jag tyckte inte som jag skrev att hon var skummast igår, men Lobelia lanserar ju en bra teori där.Det jag mest reagerade var hur jag uppfattade att det bara fanns de två (Mirtai och Ida) som alternativ när du röstade igår - men med paus i hjärnan och nya spår så har jag tänkt på ett annat vis.
Dessutom så tror jag att Lobelia kan vara rätt ute med sin statistik. Det borde rimligen varit mellan två goda och en ond igår, då är det ju dumt att inte följa upp hennes röst. Jag tycker ju att Ida var skum redan igår.
Det var ju trevligt för mig men jag hänger inte med alls nu. Är det fortfarande med tanken att Q skulle ha räddningsröstat för Idahoe? Eller bara allmänt att det ramlade in så många röster på Mirtai när Idahoe hade fått röster?
Ja hon kan lura mig med. Tycker ju inte heller det är så mkt ulvvibbar från henne. Jag tycker ju att det är för utstickande att lägga den rösten som hon gjorde som ond.Det känns ju som en rimlig tanke att Q skulle ha räddningsröstat. Men jag har inte fått några ulvvibbar från Q, å andra sidan höll jag henne ett tag åt det goda hållet i förra leken så nog kan hon lura mig iaf.
Det har du väldigt rätt i. Speciellt om hon åker och inte visar sig vara ond. Då känns det ju ännu värre att hon blivit utröstad pga vad andra gjort..Problemet för mig ar nog lite att jag inte tyckte Idahoe var så skum igår och det känns också lite pyrt att rösta på henne för något andra gjort och inte hon själv. Dessutom verkar hon inte vara här och kunna försvara sig heller. Knepigt.
Det är en tredje röstJepp jag kommer lägga andrarösten ikväll
Jag röstade på Idahoe igår och kommer göra det idag igen.
Baserat på teorin igår, allas ögon (jaja kanske inte allas) på henne idag och hennes frånvaro idag tycker jag spär på hennes skumma sätt. Hon kunde gå in och svara på våra funderingar men ändå håller hon låg profil.
Och hennes tunna röst på Q gör det inte bättre.
Koppen röstar på Idahoe
Och just nu tycker jag att hennes inlägg visar riktigt angagemang att hitta ulvar.Ja hon kan lura mig med. Tycker ju inte heller det är så mkt ulvvibbar från henne. Jag tycker ju att det är för utstickande att lägga den rösten som hon gjorde som ond.
Det tar mig lite tid att skriva mina inläggDet är en tredje röst
Strömrösta är lika med ulvigtProblemet för mig ar nog lite att jag inte tyckte Idahoe var så skum igår och det känns också lite pyrt att rösta på henne för något andra gjort och inte hon själv. Dessutom verkar hon inte vara här och kunna försvara sig heller. Knepigt.
Det är väl detta jag noterat som synt mest: Q, Cirkus, bollen__ och Idahoe som jag håller ögonen på.
I första inlägget håller hon ögonen på mig, Q, cirkus och bollen_. I inlägg nr 2 är helt plötsligt de flesta i den gruppen godförklarade?? Hur tänkte du där?Med det sagt vill jag ha Cirkus och Q på goda hållet men kanske även bollen pga hennes motattack till cirkus tidigare.
Men medans jag skriver detta får jag tankar som så kan det lika gärna finnas en ulv bland dessa tre.
Har läst igenom bollen_ och Idahoes inlägg nu och när det gäller bollen undrar jag om jag missar något då jag inte kan hitta något som jag tycker är misstänkt där?
Om jag förstår hennes kommentar om min, Mirtais och Idahoes röster rätt så menar hon att eftersom Idahoes röst är en panikröst med en väldigt tunn teori så är den mindre misstänkt än min och Mirtais röster. Där är jag i så fall beredd att hålla med bollen, den rösten säger inte mig något om Idahoes roll. I övrigt tycker jag att bollen har hjälpt till att föra leken framåt och kommer med helt ok teorier.
När det gäller Idahoe är jag mer kluven. Som jag skrev ovan tycker jag inte att hennes röst igår säger mycket om vilken sida hon tillhör däremot tycker jag att hon smyger under radarn lite. Det finns inte mycket teorier eller annat som hjälper till att föra leken framåt. Nu kan det till viss del bero på gårdagens spik i hoven men jag är osäker på om det är hela förklaringen.
Förstår jag dig rätt om du har de här tre i lyan? Sen funderar jag lite på varför du inte väljer att rösta på Idahoe när Lobelia redan har lagt en röst? Om du nu tycker att hon är skum så känns det lite märkligt att sprida rösterna? Sen kan jag helt klart hålla med om att alla tre är skumma men är det inte bättre att ta en i taget?
Pålle hade fått ett spiktramp, som jag skrev.Problemet för mig ar nog lite att jag inte tyckte Idahoe var så skum igår och det känns också lite pyrt att rösta på henne för något andra gjort och inte hon själv. Dessutom verkar hon inte vara här och kunna försvara sig heller. Knepigt.
Läs igenI första inlägget håller hon ögonen på mig, Q, cirkus och bollen_. I inlägg nr 2 är helt plötsligt de flesta i den gruppen godförklarade?? Hur tänkte du där?