BONES (ulvlek)

Jag håller faktiskt med LenaH. Jag kan visserligen följa cirkus teori men det handlar som sagt om vad andra gjort, inte vad Idahoe gjort. Jag vill faktiskt ge Idahoe en chans att visa lite mer av sig än att rösta på henne redan nu. Det kan ju ha varit 3 goda igår också.
OM jag nu inte är lurad av LenaH förstås :cautious:
bollen__ röstar på Snurrfian
då det känns lite som att hon försökte få cirkus att rösta på Idahoe ist för mig, kanske för att hon vet/anar att Idahoe inte är deras onde vän? Och då vill de ju såklart gärna få ut henne.
Sen kan jag också hålla med om att teorin till gårdagens röst var en aning märklig.

@Koppen Om du noterade det så uttryckte du dig väldigt konstigt, för vad du skrev var ju just att du höll ögonen på oss 4. Syftningsfel möjligtvis? Men nja. Det är vad som sticker mest i ögonen på mig just nu.

Idahoe röstar på Koppen

för att hon säger emot sig själv om vilka hon misstänker eller inte misstänker, vilket känns som en ulv som inte håller koll på vilka hon ska låtsas misstänka

Mycket medveten om att det kan se ut som att jag räddningsröstat för Idahoe igår- men så är inte fallet. LenaH har uppfattat det korrekt som hon skriver det. Jag gjorde likadant när klara lynchades pga min avgörande röst när jag var ängel 2-3 lekar sedan.
Men ingen större idé att försvara mig , det gör jag så bra även när jag är ulv.
Så antingen får ni tro på mig eller så röstar ni ut mig och får svaret då.
Har flyttat hem till goda vänner fram tills gubben flyttar ut och sitter och ser på film med dem.
Funderar vidare...
Vänner är ovärderliga vissa stunder :heart

Mitt jävla Internet har lagt av:rage: jag jan se vad son talar för idahoe som god så därför hamnar min röst på lenas som gör det väldigt enkelt för sig och röstar på mig med samma motivering som i går vilket jag anser är rätt ulvigt. Snurrfian röstar på lenah
Nu ska jag försöka felsöka :banghead:

DL2

17.11 Lobelia röstar på Idahoe
17.50 cirkus röstar på bollen__
20.55 cirkus ändrar röst till Idahoe
21.23 Koppen röstar på Idahoe
21.36 LenaH röstar på Snurrfian
21.42 bollen__ röstar på Snurrfian
21.43 Idahoe röstar på Koppen
21.48 Snurrfian röstar på lenah

Jag vill inte sprida rösterna känner jag och vill också ge Ida en chans till eftersom jag inte alls kan se det misstänkta hos hennes frånvaro eller uttalande. Tycker det är väldigt mysko att Snurrfian påverkar cirkus till att byta från bollen__ till Ida. Tycker också det är lite märkligt att hon framhöll så länge att Idas uttalande var lite skumt trots att Ida förklarat vad hon menade.
supersonic röstar på Snurrfian

Mitt jävla Internet har lagt av:rage: jag jan se vad son talar för idahoe som god så därför hamnar min röst på lenas som gör det väldigt enkelt för sig och röstar på mig med samma motivering som i går vilket jag anser är rätt ulvigt. Snurrfian röstar på lenah
Nu ska jag försöka felsöka :banghead:
Jag tycker inte alls att det bara handlar om gårdagen utan också om att det känns som om du försöker hetsa på lite mot Idahoe utan att komma med så mycket eget?

hm klockan rinner iväg
Jag är fundersam till om Idahoe verkligen är ond, jag vet ju att Mirtai var god( hon försökte räddningsrösta sig kvar )
bollen__ vill jag gärna ha som god, vart jag har mig själv det vet jag och då är det bara SS röst på mirai kvar, och jag har inga ulvvibbar av henne pga hennes frågor om hur lyan funkar idag, samt även många frågor igår kring roller, som jag tänker att hon skulle kunnat ställa i lyan annars....
LenaH är svårbedömd tycker jag! Men ser att bollen__ följer hennes röst på snurrfian

Lobelia som lägger första rösten på Idahoe får jag funderingar om också,
I princip känns alla rätt oskumma, jag som brukar vilja hålla alla som onda tills motsatsen bevisats...:crazy:

Det är verkligen inte mycket lättare idag än vad det var igår. :banghead:

Jag vågar inte lägga min röst på Idahoe då jag är osäker på hur mycket av hennes spel som beror på hennes roll och hur mycket som beror på spiken i hoven. Kan ganska lätt gissa hur mitt eget spel skulle vara om något sådant hände :(.

Den som däremot har stuckit ut nu under kvällen för mig är Koppen som inte verkar ha läst leken? Dessutom påpekar hon ju själv att det är ulvigt att strömrösta :devil: så...

FiaM röstar på Koppen

21.52 DL2

21.52 supersonic röstar på Snurrfian
21.54 FiaM röstar på Koppen

DL2
21.48 Snurrfian röstar på LenaH

Usch - jag blir nervös nu.

Jag som kände mig så listig när jag hade flera stycken invånare i lyan.
Idag känns det inte alls lika säkert. Mest rädd är jag att Lobelia luras och är ond spion och försöker få ut en viktig roll baserat på sin info (som jag tror att Q var inne på?) och röstar på denne någon och får med sig flera....bland annat mig. Men jag har faktiskt inte någon annan kandidat än Ida - jag tycker att hon var skum ffa med sina kommentarer om mediets läskighet. Sen tycker jag ju att rösten på Q känns sannolik om de två är i lyan ihop.

Och nej, det är inte vad Snurrfian skrev som fick mig att ändra mig angående bollen__
det var något helt annat som jag kom på.

Idahoe ändrar röst till Snurrfian

För att försöka rädda mig själv
(Sorry Snurrfian, jag vet inte din roll men jag vet min...)

OK jag väljer sida idag, risken är väl att jag än en gång får fälla avgörandet
Men gillar inte heller hur Idahoe liksom utan egen förskyllan blir misstänkt.
Jag fann inte hennes uttalanden igår speciellt konstiga, och tycker nog det är mer konstigt att Snurrfian biter sig fast så vid dem, och idag eldar på lite i skymundan , med sin uppmaning till cirkus att man borde samla rösterna....
Det verkar mest skumt idag
quarter4ever röstar på snurrfian

Usch - jag blir nervös nu.

Jag som kände mig så listig när jag hade flera stycken invånare i lyan.
Idag känns det inte alls lika säkert. Mest rädd är jag att Lobelia luras och är ond spion och försöker få ut en viktig roll baserat på sin info (som jag tror att Q var inne på?) och röstar på denne någon och får med sig flera....bland annat mig. Men jag har faktiskt inte någon annan kandidat än Ida - jag tycker att hon var skum ffa med sina kommentarer om mediets läskighet. Sen tycker jag ju att rösten på Q känns sannolik om de två är i lyan ihop.

Och nej, det är inte vad Snurrfian skrev som fick mig att ändra mig angående bollen__
det var något helt annat som jag kom på.
Jag håller med, jag tycker inte att någon egentligen verkar superskum och nu undrar jag om jag lagt upp Snurrifan till något som kanske inte alls är välförtjänt? :crazy:

SLUTGILTIG:

DL2

21.57 Idahoe ändrar röst till Snurrfian
21.57 quarter4ever röstar på snurrfian

Snurrfian 5
Idahoe 3
Koppen 1
LenaH 1

DL2
21.48 Snurrfian röstar på LenaH
21.57 Idahoe ändrar röst till Snurrfian
21.57 quarter4ever röstar på snurrfian

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
31 458
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar