Jag förstårJag hakade upp mig på att hon skrev "kikat på min roll"
Det behöver man knappast om man är vanlig ulv eller bybo
Fast jag har säkert fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstårJag hakade upp mig på att hon skrev "kikat på min roll"
Det behöver man knappast om man är vanlig ulv eller bybo
Fast jag har säkert fel
Ok lite reflektioner från mig
Vem sitter på info idag?
Onda spionen - med all säkerhet, frågan är bara vilken info den fått?
Lottade info vet vi, men inte hur många rader.
Den raden som är mest illa om den fått är vem ängeln skyddade, men bara om ängeln faktiskt skyddade sig själv, jag vet inte om jag hade vågat det efter att siarlärlingen åkt igår, och ingen god spion. Hoppas vi har en smart ängel som tänkt på detta!
Varför funderar jag över detta?
Jo iom att onda spionen är utanför lyan så måste den ju försöka meddela sig med denna, och hur kan den göra det på ett hyfsat enkelt sätt?
Kanske genom att rösta på den den ser att ängeln skyddat i hopp om att ulvarna ska hänga på/ eller i alla fall fatta vem som är ond spion?
Och risk nr 2 med om infon om vem ängeln skyddat är att onda spionen kan våga sig på att godförklara någon lite lagom mycket så den ska ska känna sig trygg
Mediumet kan ha fått ett meddelande, eller så har den väntat till efter DL, den fick ju välja( eller går dygnen så att den fick välja att få meddelande efter DL1 igår eller efterr NattDL1 i morse @TeamLundVer ? Om det är så så har den definitivt fått meddelande)
Däremot svårt att veta hur den ska tolka meddelandet på ett så här tidigt stadium, möjligen kan den sitta på info om vem som är den andra tvillingen om den valde meddelande imorse, och det är är bra för då vet den om iaf en god till!
Nu är onda spionen inte den viktigaste att få ut, eftersom det är ulvarna som gäller för att vinna
Jag ska läsa igenom allt noga igen, har bara skumläst via telefonen hela dagen , har haft en riktig heldag i stallet, bara njutit av att vara stressfri och att gosa med mina hästar och pyssla med dem
Just att ändra för att rädda sig själv brukar vara en ok sak att göra. Lyckas man rädda sig själv tenderar man att direkt hamna under luppen.Har funderat lite på Mirtais ändring av röst.
Hon bytte till Idahoe med motivering att hon ville rädda sig själv.
Jäkligt synd att det inte räckte, men får man verkligen rösta så @TeamLundVer ?
Ska man inte komma med en teori?
Jag menar, nästan gång kanske en ulv gör så...
Har funderat lite på Mirtais ändring av röst.
Hon bytte till Idahoe med motivering att hon ville rädda sig själv.
Jäkligt synd att det inte räckte, men får man verkligen rösta så @TeamLundVer ?
Ska man inte komma med en teori?
Jag menar, nästan gång kanske en ulv gör så...
Det är väldigt nyttigt att pausa tankebanorna en stund!
Jag kommer att ändra min röst.
cirkus ändrar röst till Idahoe
Jag har ju ändå henne som starkt misstänkt. Det är bättre att samla rösterna och egentligen finns inget som säger att jag inte borde rösta där. bollen__ gjorde en skum grej igår men jag tror att jag kommit på en annan grej om henne som gör att jag väljer att inte rösta där idag.
Jag är lite på samma linje. Eller - det finns inte så mycket att gå på?Det var ju trevligt för mig men jag hänger inte med alls nu. Är det fortfarande med tanken att Q skulle ha räddningsröstat för Idahoe? Eller bara allmänt att det ramlade in så många röster på Mirtai när Idahoe hade fått röster?
Nej det gör ju inte det. Jag känner mig väldigt osäker var jag har cirkus -att hon tänkt efter, och ändrar röst gör ju att hon känns lite mer god. Men det kan ju också vara taktiskt för att invagga en i lite falsk trygghet sisådär..Ah vad det här är svårtJag är lite på samma linje. Eller - det finns inte så mycket att gå på?
Det var ju trevligt för mig men jag hänger inte med alls nu. Är det fortfarande med tanken att Q skulle ha räddningsröstat för Idahoe? Eller bara allmänt att det ramlade in så många röster på Mirtai när Idahoe hade fått röster?
Är du mediumet?!Här kravlar man sig från sängen till datorn för att se om man överlevt alternativt ska skriva mediummeddelande och så lever vi alla i ovisshet!
@TeamLundVer - skit i filmklippet!!