Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.

R8n

Trådstartare
Vad är det alla pratar om för spel som ska finnas på facebook? det är tydligen lite av en tävling och man sköter om någon bondgård eller farm.

Nån som vet vad jag menar?
 
Sv: Bondgård/farm

Jag trodde att jag länge skulle stå emot, men icke... nu är jag fast och kollar ta mig fan hela tiden! :angel:

Kanske bor det en liten bonde i oss alla?! :D
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Är det nån skillnad på Farmtown och Farmville?
höll på och spelade Farmtown ett tag men det var verkligen jätte tråkigt och tog bara en himla massa tid att så, skörda och sälja stup i kvarten :crazy: Blockerade applikationen tillslut och har sen dess fått en massa inbjudningar till Farmville men inte accepterat eftersom jag är "rädd" att det ska gå ut på samma sak, alltså så, skörda, sälja och sen köpa grejer för att bygga upp en egen bondgård...
 
Sv: Bondgård/farm

Jag ääälskar Farmville!
Vi har en liten "tävling" i min umgängeskrets om vem som har mest XP och vem som levlar snabbast :p
Vi brukar skicka sms till varandra när vi kollar på varandras farmar, "Nu måste du gå in och harvesta dina grapes!" (gärna med en svengelsk dialekt när man säger det :D) :rofl:

Saybia: Farmville är lättare än Farmtown, man behöver inte gå till marknaden och skit på Farmville, man får coinsen direkt när man harvestar.
 
Sv: Bondgård/farm

Nej, harvestar!
Vi känner som så att vi måste kunna ha ett eget Farmville-språk om WoW-folket får ha sitt :angel:
Och vad passar då bättre än att uttala orden på svengelska? ;)
 
Sv: Bondgård/farm

delvis kl

Hur länge håller sig grönsakerna efter att de växt färdigt?

Har bara tillfälle att kolla till dem 1 ggr/dygn. Så jag vet om det är någon idé att fortsätta :p
 
Sv: Bondgård/farm

Jag känner mig hopplöst efter då jag inte ens visste att det fanns spel på Facebook. Jag tänker dock inte testa det för jag vet hur besatt jag blir av sådant. :p
 
Sv: Bondgård/farm

Jag kör med en annan som heter Country story. Om man glömmer bort att skörda vissnar plantan... MEN det går att vattna upp det igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp