- Sen undrar jag: Är det någon m
Jag håller med dig - jag hade blivit både sårad, arg och ledsen om någon sitter och himlar med ögonen åt mig och som påstår sig vara intresserad av mig
Överlag tycker jag att både Per och Erik är riktigt riktigt träiga och tråkiga typer faktiskt som inte är särskilt charmerande gentemot sina inbjudna damer. Jag menar, allt verkar handla om att snubbarna ska få breda ut sig och stärka sitt ego på bekostnad av gästerna
Men hur är det då med Sigrid? Hon verkar inte anstränga sig så mycket heller. Det är männens sak att ta initiativ, och när de gör det bjuder hon inte till så mycket själv, eller tycker att de gör på fel sätt. Första kvällen får de fixa käk själva, och när hon är med Anders i affären ska hon envisas med sin färdigmat, och säger något i stil med "så blir det som jag vill i alla fall". Kommer hon att bjuda till i ett förhållande, eller ska allt gå efter hennes noter? Jag undrar jag ... Och hur är det med att visa allmänt hyfs och intresse för sina, om inte annat, gäster?
Lite likadant med Jennifer: bara männen som ska ta initiativ och testas hit och dit. Och allt verkar ske på hennes villkor.
Männen hos både Jennifer och Sigrid verkar ha blivit rejält bortkollrade ... men det är ju vackra och självsäkra damer både två, så man kan förstå.