Hörrni, hur uppfattade ni situationen med Per och Thoril (?) som åkte hem? Såhär uppfattade jag det: *Först hade de inga känslor.
*Sen pussades de en minut efter att Thoril berättat att hon inte har några känslor.
*Då blev de lite upprymda.
*Thoril försöker prata med Per och tala om att han måste visa något om han är intresserad. Här tolkade jag det som att hon trots allt var intresserad fast hon inte riktigt ville/vågade erkänna det?
*Per säger eller visar inget alls.
*Thoril åker hem eftersom hon inte har några känslor.
*Per talar om att han "kom på" att han nog tyckte om henne ändå och var under gårdagen lite disträ och deppig.
Tidigare har jag trott att han har Carola som favorit, vilket nu inte längre verkar stämma? Sen har jag uppfattat att han sagt att han inte har några känslor för Anneli.... Fast hon är nog den enda (?) han har vågat/råkat säga något till om att han faktiskt har det?
En sak till om Linnéa helt ytligt, men vilket fantastiskt hår hon har! Så himla fin färg och vilken otrolig glans! Tycker hon är jättesöt och är nog i grunden rar, men jag håller med om tidigare skribenter om att hon inte passar i en dokusåpa för sin egen skull.
Håller med.