Bonde söker fru 2016

Det verkar då som om Per har hamnat i en situation som Daniel var i förra året? Han blev kär direkt i en av tjejerna, och kunde därför inte visa något för någon av de andra ...

Erik....är han pompom eller?
Sååå pinsam med att lacka ur när "Sigridaffären" kom ut och dementerade hit och dit....sen verkar det ju tom varit MER än bara ett ligg O_o

Något mer än ett ligg får jag det inte till .... Ju mer jag tittar på programmet desto mer uppfattar jag det som om Erik är lite förvirrad och frustrerad över situationen. Inte så konstigt, han är ung, och vet kanske inte riktigt vad han vill och hur han ska tackla detta. Sen är han väl också glad över att vara omsvärmad ...

Något mer än ett ligg får jag det inte till .... Ju mer jag tittar på programmet desto mer uppfattar jag det som om Erik är lite förvirrad och frustrerad över situationen. Inte så konstigt, han är ung, och vet kanske inte riktigt vad han vill och hur han ska tackla detta. Sen är han väl också glad över att vara omsvärmad ...
Om det bara var ett obetydligt ligg är det ju mycket att prata om passion osv desdutom verkar de haft en hel del kontakt och han hade berättat om henne för sina vänner.
Det var nog mer känslor än "bara" ett ONS

han hade berättat om henne för sina vänner.

Jaså .... det missade jag i så fall då. Får väl se om programmet .... Men Sigrid .... snälla nån, vill hon något annat än att ha sex? Det är inte alls oviktigt, är inte det jag säger, men .... ett förhållande måste ju byggas på annat också, om man ska leva ihop. Och till Bonde söker fru söker man väl om man vill ha en partner att leva med, inte bara en sexpartner? Hon kanske tänker på Erik än???

Jaså .... det missade jag i så fall då. Får väl se om programmet .... Men Sigrid .... snälla nån, vill hon något annat än att ha sex? Det är inte alls oviktigt, är inte det jag säger, men .... ett förhållande måste ju byggas på annat också, om man ska leva ihop. Och till Bonde söker fru söker man väl om man vill ha en partner att leva med, inte bara en sexpartner? Hon kanske tänker på Erik än???
Annat också ja, men den biten är ju det som skiljer en kärleksrelation från en vänskapsrelation.
lär det vara ett satans liv hos Erik och Linnea just nu

Annat också ja, men den biten är ju det som skiljer en kärleksrelation från en vänskapsrelation.
lär det vara ett satans liv hos Erik och Linnea just nu
Inte förvånad. Tjejen verkar både svartsjuk och känslosam.

Mina spaningar:

Erik: Jag tror Lina får åka först och sedan kommer han välja Linnea. Jag tror också att han egentligen passar bättre ihop med henne än med My. Även om han själv vill vara en person som passar ihop med My så tror jag tyvärr han söker något som kanske inte är riktigt han utan mer den han vill vara (om någon fattar vad jag menar :p)

Jennifer: Har länge trott på Charlie och ikväll kändes det som att det är klart :love: Hon verkar ha starka känslor för David men de där kärlekskänslorna tycks inte ha funnits där, även om hon önskat att de skulle det. En kille kan ju vara hur fin personlighet som helst, men finns inte kärlekskänslorna där så kommer det ju förbli en god vän och där tror jag David är. Hennes tjat om att hon vill se den "riktiga" David känns också mer som att hon önskar något annat än den han är. Det är ju inte bara att välja över en dag att byta personlighet...:confused: Att Brandon åker hem först är inte ens värt att satsa en peng på :angel:

Sigrid: Om någon får stanna alls i slutändan, så blir det Bertil.

Per: Carola. Har ingen motivering, har bara funnits en känsla av det ett tag. Även om jag tvivlade efter hans sunkiga minspel förra veckan :mad: (hoppas det var tv-klippt!)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II